Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk vurderes solgt

Vurderer å selge en av mine nettbutikker da jeg ser etter kapital til å realisere ett annet prosjekt. Får jeg ett fristende bud så kan nettbutikken overtas rimelig snart.

Vil ikke gå veldig inn på detaljer om det økonomiske her, men seriøse forespørsler besvares på PM.

Litt info:
Startet i 2012, totalt salg til nå i år er 74 600,- noe som er en dobbling fra samme tid i fjor. Det er for tiden ingen markedsføring av butikken, det har heller ikke vært målrettet markedsføring så her ligger det mye potensiale som ikke har blitt utnyttet ennå.
Butikken er bassert på dropshipping og selger diverse gadgets, dashbordkamera, android mini pc, androidtelefoner og nettbrett.
Har ganske god fortjeneste på de fleste produktene.
Det er en opencart løsning med kjøpt tema og en del moduler.

Utgifter pr mnd er kun hosting (pro isp, host 1 etc) og domene.
 
Hei og takk for interessen, det var noen som virket oppriktig intressert i å kjøpe siden.

Men slik jeg ser det vil det å selge unna denne butikken for 30 - 40 000,- være som å pisse i buksa for å holde seg varm da den gir en høyere årlig avkastning enn som så. Og tar man med tallene for salg av mobilreparasjoner (som IKKE er inkludert i salgstallene oppgitt tidligere) så ligger det totale salget på langt over 100 000,-

Så jeg tok ett valg, lagret alle statistikker om produktvisninger og brukerflyt på siden og slettet hele siden.
Har nå installert den nyeste versjonen av opencart og kjører ett helautomatisk dropshipping system som gjør alt fra å legge ut produkter til å bestille varer fra leverandøren min. Så slik jeg ser det så har denne nettbutikken en høyere verdi for meg om jeg beholder den enn om jeg selger.
 
Topp