Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk Webdesign

madso

New Member
Noen som har erfaringer med å sette opp nettbutikk for kunder, hvilke alternativer som er best osv.?
Har et oppdrag for en tattoo supplier, og har sett litt på shopify og prestashop.. Noen som har noen andre alternativer? gjerne norske..
 

Erlend

Medlem
Mange her inne som anbefaler MyStore ihvertfall. Selv har jeg ingen erfaring med nettbutikker bortsett fra litt SEO.
 

madso

New Member
takk for tilbudet, men fikser det selv ;) driver med web og grafisk design.. websiden din får en mega virusvarsel når man åpner den btw.. burde kanskje ta en titt på det ;)
 

Smbinfo

Medlem
Drupal (ubercart/ecommerce) eller magento. Sistnevnte er vel kongen på haugen når det gjelder avanserte nettbutikker tilrettelagt for SEO, mens jeg selv foretrekker drupal på grunn av CMS egenskapene m.m. og et håp om at e-commerce kommer på nivå med magento.

Magento og drupal har også integreringer mot gode ERP systemer. Så ville definitivt gått for en av disse om man har planer om å legge litt jobb i nettbutikken.

Er det en enkel butikk med få produkter og onlinebetaling ville jeg kanskje vurderte noen av de lettmatros løsningene.
 

spikre

peterhamre.no
Har man de samme mulighetene hos Mystore eller er det noen begrensninger?

Tidligere var det veldig begrenset. Nå er det bare begrenset.
Du kan nå programmere om store deler av HTML-en (.tpl-filer, ikke .php), samt endre css.

Skal du ha noe spesielt, svært spesielle funksjoner e.l. vil det på sikt være billigere å få laget en egen, i steden for ferdigpakken deres.
 
Topp