Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk24 vs Mystore

stiros

New Member
Hei! Er det noen som har erfaring med disse? Eventuelt andre nettbutikk løsninger som burde vurderes?
 

Diana Dahn

Medlem
Hei!
Du kunne også vurdere SmartWeb som nettbutikk-løsning, du kan hente en demo og prøve systemet gratis i 30 dage.
 

Finthjem

New Member
Hva valgte du? Jeg står også å vipper mellom mystore og 24,men får ikke helt bestemt meg. Er spent på dine evt erfaring! ;-)
 

ventro

www.ventrogruppen.no
stiros, jeg har vært borti begge to. 24nettbutikk klart best i mine øyne. Evt. kan du også høre med OpenStore (ny i markedet), men har også gode løsninger til priser som er bedre enn både 24nettbutikk og Mystore. Bare et lite tips :)
 

Finthjem

New Member
Flere som kjenner til Openstore? Likte veldig godt løsningene der, men syns ikke deres side var helt tipp topp. Når jeg skulle se på div design å velge mellom, fikk jeg bare opp en type. Var også noe rart med visningen av div innholdsbokser når jeg brukte pad. Bra på Pc. Er ikke teknisk nok til å bygge opp noe alene, så jeg må helt klart gå for en ferdig pakke, men trenger en dyktig og stabil levrandør. Er redd jeg med Openstore får en side som ikke leverer i lengden. Skulle gjerne hørt om det var flere med erfaring fra disse.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Bruker selv 24nettbutikk. Veldig fornøyd. De er veldig hjelpsomme hvis du lurer på noe og svarer raskt. Oversiktlig adminpanel og lett å bruke.
 

ptomter

Medlem
Husker jeg ikke helt feil var det smartweb som ringte meg i våres og prøvde å selge meg en webside som var optimalisert for googles html5-plattform(!).

Så jeg anbefaler dem IKKE for å si det sånn.

Helt enig!

Har selv flere kunder med svært lite tekniske kunnskaper om web som også har blitt oppringt fra dem hvor da de har følt seg smarte, så det sier jo litt. !!
 
Topp