Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikker til salgs.

Asonline

New Member
Jeg har to nettbutikker til salgs.

Anna.s online - Kvalitetsvarer du blir gla i <3 har kostet 35.000 å bygge opp, og inneholder facebook integrering, chat med synlighet til hvor kunden er i butikken og direkte kontakt begge veier. Ekstra supportsystem som gjør det veldig enkelt å jobbe med kundebehandling. Det er lagt inn mulighet for kundene til å fortelle om produktene i tillegg til sprøsmål og svar som inngår i supportsystemet. Dermed kan kunder se hva andre kunder ha spurt om og hvilket svar de har fått. På den måten slipper du mye tid på å svare på de samme spørsmålene.

I tillegg normale betalingsmoduler.

Restlager på Trinny & Susannah og Zoobie Pets, og nesten full høst kolleksjon pluss en del serier fra vår/sommer fra People Tree. Utsalgverdi ca 150.000

Denne selges som den er med alle varer, kundelister og leverandører for 50.000 (pluss 2500 frakt)

( det er ingen heftelser på den, alt av varer er betalt og domenet og server er betalt ut 2011 - ingen månentlige utgifter)



Den andre nettbutikken Account Suspended er en nettbutikk med stort potensiale for deg som ikke bare vil drive nettbutikk, men også kanskje vil ha en fysisk butikk og selge inn det flotte klesmerke til andre butikker i Skandinavia.

Nettbutikken inneholder alt det nye en nettbutikk skal ha (integrering til regnskapsprogram, pakkesporing, EDI løsning, kreditkort, fakturaordning via klarna, pluss pluss) Den er i tillegg ferdig oppsatt som informasjonside for Agenturet slik at det er enkelt å legge inn nye butikker som skal selge Kaboosia.

Nettbutikken har en månedlig kostnadd på 2000 kroner. Jeg betaler ut Juni 2011 hvis avtalen inngås i løpet av Mars 2011. Jeg har ikke betalt forrige måned og derfor er ikke butikken synlig, men det er ikke noe problem å ta kontakt med gutta som holder den og få den opp med en gang. Det er ingen andre heftelser, utenom faste utgifter til regnskapsprogram. Klarna er betalt ut 2011.

Nettbutikken har kun vært i drift noen uker, og har ikke kunderegister, men en facebook gruppe med 200 medlemmer.

Du kan se bilde av butikken her:

Ønsker du deg din egen nettbutikk? | Ane Sin Plass

Pris for nettbutikk, agentur og fullt varelager er 80.000. (pluss 2500 frakt) Varelageret har en utsalgspris på 250.000 så selv om det er høstens varer som selges på salg så er det mye penger å hente. Det er lagt inn en bestilling for vår 2011 på ca 15.000 som du kan velge å beholde, eller endre.

Kaboosia ble vist frem under årets motemesse i København og responsen på høst 2011 var helt enorm. Bestilling for høst 2011 er ikke lagt inn og bør gjøres så raskt som mulig for å sikre full leveranse.

Jeg kan kontaktes på mail@anehagen.com for bud eller spørsmål.
 

a10

Medlem
Før du selger må du fixe JS feilen som gir IE`n min full stopp hver gang jeg ser en av produktsidene dine på første. OG, pls få opp Account Suspended sia di før du gjør noe annet relatert til salg
 
Topp