Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikkløsning til salg!

D

Doc

Guest
Har da en nettbutikkløsning som jeg ønsker å selge. Har tatt i bruk Oscommerce og lagt til mange tilleggs funksjoner samt. oversatt alt til norsk. Nettbutikk løsningen kommer i både norsk og engelsk språkpakke. Fresht og nytt design (Følger med 7-8 ulike design).

* Ubegrenset produkter
* Hurtigkasse
* Google Analytics
* Attributthåndtering (F.eks. farger, størrelse osv)
* Nyhetsbrevmodul
* Rabattmodul
* Tips en venn
* Betaling med kredittkort/paypal/m.m
* Informasjonssider
* Bestselger
* Varelagerfunksjon
* Produktomtaler
* Banner og/eller reklame-modul
* Salgsstatistikk
* Facebook/Twitter - likerknapp
++

URL: Bobshop

Ny logo/header og topp-banner etter ønske og tema for nettbutikken.

Ta gjerne kontakt for å angi et bud, evt. mer informasjon eller spørsmål. Nettbutikk løsningen ønskes solgt til høyeste byende og ønsker ingen mndavgift, men kun å selge den til en engangssum.
 
D

Doc

Guest
Bud på 2500,- mottatt. Sier ifra når "produktet" er solgt. Dere velger selv hvor dere ønsker å hoste, og hjelper gjerne til med å få filene opplastet og ferdig oppsatt på evt. din server/webhotell dersom du ikke kan dette fra før som også da vil være den eneste utgiften for din nettbutikk løsningen. Noe som gjør at dette er en liten økonomisk invistering/råd for å spare deg selv for evt. faste utgifter til nettbutikk løsning.
 
D

Doc

Guest
Selges til 2000,- og du står åpent om valg av domene og webhotell evt.
 
Kan jeg spørre hvilke endringer du har gjort til designet og språkpakken? Er det noe av dette du selv har laget/kodet?
 
D

Doc

Guest
Jo, men gadd ikke så selge til den prisen fordi jeg hadde håpet og trodde jeg sku få mer, og nå har jeg plutselig ingen spesielle henvedelser.
 
Topp