Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettfaktura.net hjelp

falken

New Member
Hei.
Jeg håper jeg kan få hjelp her fra noen med erfaring i bruk av Nettfaktura.net sitt faktura program.
Jeg har nå brukt dette faktura programmet et års tid, og er brukbart fornøyd. Men jeg har et stort problem med det, og det er at PDF utskriften ikke inneholder kolonnen "Antall". Jeg jobber mye på timesbasis så denne kolonnen er veldig viktig å ha med på fakturaen. Kolonner som ikke blir brukt, slik som "Rabatt" vises og skulle gjerne ha sett at "Rabatt" hadde blitt byttet ut med "Antall".
Har noen lignede erfaring og eventuelt en løsning på dette?
Jeg har selvfølgelig sent flere henvendelser til Support (hvis det finnes noen :-( , og på forskjellige måter uten å få noen tilbakemeldinger. Fryktelig frustrerende å ikke få noen som helst tilbakemelding på noe så basic og viktig område.
Bruker Windows 7 64 bit.

Ville være veldig takknemlig for feedback på dette som kan løse mitt problem. Vil gjerne fortsette å bruke dette programmet hvis denne buggen kunne blitt fikset.

Mvh
falken
 

falken

New Member
Oppsss!
Se bort fra denne forespørselen.
Dette er ikke et problem lenger.
Falken
 
Sist redigert av en moderator:

falken

New Member
Og hvordan løste du det?

Hei, Tonny.

Det er litt flaut å innrømme :eek:
I stedet for å se "med klokka", altså til høyre på faktura utskriften, så burde jeg ha sett litt nøyere etter "mot klokka", altså helt til venstre :).
Som sagt litt flaut.

Falken
 
Topp