Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettside for deling av bilder (bildevegg)

Kai El Grande

JegBleMobbet.com
Velger å legge den ene nettsiden min ut for salg grunnet at den ligger i dropbox å snoser.

Bildeveggen var en nettside jeg drev mellom 2010-2011 og er en side hvor andre brukere laster opp bilder, og dette danner en vegg av bilder på siden.
I den tiden siden var oppe, var den både online som en norsk versjon, og en engelsk versjon. Her kan den engelske versjonen følge med hvis ønskelig.
Siden er også optimalisert for facebook / pop-up versjon

Siden er kodet i php.

Med siden får du et enkelt og fleksibelt admin panel hvor du kan gjøre følgende:

Legge til å endre / slette administratorer (Passordene er kryptert med sha1 teknologi)
Legge til / endre / slette annonser. (Lar deg ha 2 banner annonser fra google eller lignende oppe/nede)
Mulighet for å se og slette bilder. Bildene blir vist med IP og klokkeslett de ble lastet opp. Klikk på bildet for å slette det.

Bilde av admin panelet:

bilde_admin.png


Bilde av selve siden:

bilde.png


Det som selges her er kun innhold, da domener ikke lengre er i min eie, og sikkert har utløpt for en stund siden.

Det som følger med her er enkelt og greit filer + SQL database

N.B: Med tanke på siden ikke har vert online på rundt 2 ish år, har jeg ingen form for statistikktall som siden hadde den gang i tiden.

Ønsker dere informasjon kan jeg poste dette i tråden eller sende en PM så vil jeg besvare dette så fort som mulig.

Bud kan legges inn i tråden, eller sendes via pm, hvis du ønsker å være anonym.
Skam bud er lov, men bevarer retten til å velge å ikke selge hvis jeg syns prisen er urimelig.
 
Topp