Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettside med god inntjening og stort potensiale

Web2000

Medlem
Jeg må nå begynne å selge meg ned på antall nettsider grunnet ny fulltidsjobb og kjøp av oppussingsobjekt på boligfronten.

Jeg åpner salget med min nettside innenfor "farmville" nisjen til høystbydene over kr 10 000,- eks mva.

Nettsiden har et meget bra domenenavn og har god inntjening. Inntjeningen og trafikken kommer via Adwords. Jeg har brukt clickbank som eneste affiliate, men det er selvfølgelig opp til kjøper om han ønsker å f.eks bruke adsense.
Jeg har med mer eller mindre ingen innsats tjent +/- kr 1000,- netto pr mnd på denne siden.
Hvis du bruker tid på adwords annonsene eller mer tid på lenkebygging osv så er potensialet for denne siden meget stort. Siden er for tiden hostet hos one.com men det er fritt frem for kjøper å hoste siden hvor han måtte ønske.

Til de som er seriøst interessert og som ønsker å by kr 10000,- eller mer kan sende meg en pm for å få mer info og adressen til nettsiden.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Tar gjerne imot en PM med litt ekstra info.
 

Web2000

Medlem
Alt er relativt. Men jeg mener det er helt klart god inntjening hvis du legger ned 1000 kr i adwords pr mnd og får kr 2000,- igjen uten å bruke en eneste arbeidstime hverken på administrere annonser, lenkebygging eller liknende.
 
Topp