Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettside selges: www.nudycus.com

Nudycus

New Member
www.nudycus.com

heisan.
jeg vurderer å selge mitt domene med hele sulamitten. Kan overta alt som er på siden. www.nudycus.com . kom med bud????!?

Edit av Kenneth: Flyttet tråd til riktig kategori.
 
Sist redigert av en moderator:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Kom gjerne med litt mer nøkkeltall rundt siden din.

Statestikk? Følger rettighet på bilder og filmer med? Har du noe formening om hva du krever for siden?
 

Nudycus

New Member
Salg

Hmmm. ja nei det er ca 10 betalende daglig på siden.. og tja. ca 300 unike seere. Tror nok rette personen kan få dette til å doble seg i løpet av kun kort tid. Totalt i fjor omsatte siden for ca 30.000 kr. og ser ut til at dette skal øke med 20-30 prosent til nå i år.
Navnet begynner jo å bli litt kjent.. så hører jeg bud over 30.000 så kan det være en begynnelse :)
 

picxx

Well-Known Member
Hva menes med at det er 10 betalende på siden hver dag?
Jeg ser ingen medlemssider hvor man må betale på den siden.
Du nevner at du genererer for 30.000.- , men jeg ser at du også kjører konkurranser hvor du har pengepremier. Hvor mye genererer siden for netto?
30.000 for 300 unike brukere/daglig tror jeg du mer eller mindre kan drømme om, men om du tar netto inntjening på siden og ganger det med 4 eller 5 vil du nok komme frem til en pris noen muligens er villig til å betale.

Hva med innholdet på siden? Følger dette med, og i hvilken utstrekning har man skrevet en bindende kontrakt med de som bidrar hvor nettsiden får opphavsretten på de bildene som ligger ute på siden?

Hva med andre bilder du bruker på siden? Er dette bilder du har lisens på, eller bare "låner" du bildene fra nettet?
Ser blant annet en god del bilder som er vannmerket thenewsvault.com , dette er vel ikke bilder du har rettighetene på?

Hva med sms tjenestene? Vil det være mulig med en smidig overgang der, eller må ny eier ordne hele siden på nytt? Noe som mest sannsynlig betyr en full overhaling på siden og et nytt oppsett, hvor man må begynne på scartch for å få inn besøkende.

Lykke til med salget :)
 
Topp