Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettsted for bilfinansiering til salgs

Bjrl

Medlem
Jeg kommer til å selge ut noen av nettstedene som jeg føler jeg ikke har tid til å jobbe nok med. Først ut er et nettsted for bilfinansiering - en godt betalende nisje med bra potensiale.

Nettstedet gikk online 22. mars 2012, og har i skrivende stund PR2 hos Google.

Fram til i dag:
- 2.473 besøkende
- Rangerer som nr 2 hos Google.no på det viktigste søkeordet
- Brukt 0 kroner på markedsføring. Postet litt i ulike grupper og sider i sosiale medier, ellers er det søkemotortrafikk som er hovedkilden.
- Inntekter på 4.217 kroner fra Tradedoubler og 2.620 kroner fra Adservice Media i perioden, dvs totalt 6.837 kroner. Et snitt på omlag 1.100 kr/mnd.
- Bruker nøyaktig 0 minutter på arbeid med nettstedet pr uke. Brukte noen timer i mars for å få nettstedet online, og lage innlenker. Deretter ingenting.

Det er et enkelt WP-basert nettsted. Kan enkelt flyttes eller bygges opp på nytt på din server med kliss likt innhold. Om du trenger hjelp med dette, kan jeg ordne det for deg.

Alle innlinker som kommer fra mine egne nettsider vil du beholde.

Oppside:
- Utvide antallet sider på nettstedet
- Bygge flere innlenker
- Forsøke å rangere på flere ord enn det jeg har vært opptatt av
- Prøve ut andre annonsører (jeg er misfornøyd med inntjeningen fra Tradedoubler - der jeg har benyttet Finansa)
- Vurdere Adsense
- Vurdere Adwords og andre typer markedsføring

Prisantydning:
Jeg setter buy it now-prisen til 15.000 kroner. Men er åpen for en budrunde på lavere summer også.

Så poster jeg ikke navnet på nettstedet her, men det dreier seg altså om bilfinansiering og det ranker som nr 2 hos Google.no - og når jeg legger til at det er en bindestrek i domenenavnet mellom de tre første boksstavene og resten, så vil du antagelig klare å tippe deg fram til dette selv...

Post bud i denne tråden, eller send til meg på PM.
 

Bjrl

Medlem
Ok, da gjør jeg det slik:

Budet på 6.000 kroner er høyeste bud til nå. Egentlig litt lavt i forhold til hva jeg tenkte og hva potensialet er - men jeg kommer ikke til å gjøre mer med dette nettstedet, det har jeg ikke tid til.

Så da selger jeg for 6.000 kroner med mindre det kommer høyere bud innen klokka 23.59 mandag 22. oktober. Dvs nøyaktig et døgn fra nå av.
 
Topp