Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettsted vurderes solgt

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Ole: GODT JOBBET!

Litt hard synes jeg at du ikke har lov å jobbe med nettsider - men det har sin pris såklart. Håper du fikk nok betalt for det.
Håper du kan fortelle litt om din historie fra begynnelsen til slutt slik at vi kan lære noe også? ;) Tips tips tips! :)

Ellers har jeg har en skrekkhistorie som jeg tar fram av og til når folk signerer på avtaler...
Det var en gang to brødre som startet en fornøyelsespark A i Nederland. De jobbet hard og langt i 40 år, og til slutt bestemte de seg for å selge. Så de signerte kontrakt med konkurrent B, og fikk en ganske bra kontraktsum. Et mindre beløp ble betalt i cash, og resten ble gjort om til lån som B da skulle nedbetale med tiden. Det ble spesifisert hvor mye det skulle betales hvert år osv.
Men bedrift B ble selv kjøpt opp av C. Og C så en mulighet til å tjene inn lånesummen: De lot B gå konkurs og kjøpte over all inventar, og brødrene fikk aldri noe utenom det de hadde fått i cash.

Så pass alltid på med utsatte betalinger.
 

Santo

Active Member
Beklager Helge, men du må nok fortsette å være nysgjerrig :)
Detaljene kan jeg ikke offentliggjøre.

Det er forståelig at du ikke kan gå ut med detaljer rundt salgssummer, vilkår, osv., men å røpe hvilket nettsted vi snakker om kan vel ikke være noe problem? ;)
 

nag

Medlem
Gratulerer så mye!

Du sier du har solgt hele nettvirksomheten din, hva gjør du da? Starter du på nytt å bygger opp ny virksomhet? (eller var betalingen så bra at det ikke er nødvendig? :))
 
Topp