Kjapp og trygg hosting for Wordpress

NextGentel skylder på klimaet for å innføre gebyr

Erlend

Medlem
Kommer vel helt an på hvor du bor? Kjenner ikke til at Ventelo har egne sentraler hvor jeg bor.
Bruker Ventelo her hos oss, fordelen med dem er at de faktisk har egne sentraler, så her kan de faktisk levere ganske mye bedre linje enn det f.ex. Telenor (og dermed også nextgentel) kan, siden deres nærmeste sentral er mye nærmere enn telehors :)
 
Har hatt NextGentel selv for mange år siden og har ymse erfaring men, det funket da stort sett greit.

Kan de ikke bare si: det er dyrere for oss å stå for rutere nå og det medfører en ekstra kostnad for deg på 19 kroner i måneden. Pakke det inn i miljøpropaganda blir bare latterlig spør du meg.
 

Erlend

Medlem
Har hatt NextGentel selv for mange år siden og har ymse erfaring men, det funket da stort sett greit.

Kan de ikke bare si: det er dyrere for oss å stå for rutere nå og det medfører en ekstra kostnad for deg på 19 kroner i måneden. Pakke det inn i miljøpropaganda blir bare latterlig spør du meg.
Hadde vært mye enklere om de bare hadde sagt det på den måten.
 

JoachimO

Medlem
Jobber for en konkurrent av NGT, og vi har absolutt merket dette genyret, i form av mange nye kunder som er pissed på NGT.
 

picxx

Well-Known Member
Hadde vært mye enklere om de bare hadde sagt det på den måten.

Blir vel litt dumt å si det på den måten også, all den tid de som har kjøpt routere selv også blir avkrevd denne "avgiften".
 
Topp