Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nisje: sokker

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Heisann.

Er det noen som har peiling på affiliatenettverk som er "big on socks"? Har funnet noe hos Netbooster, mens ellers ser det ut som om alle sokkene har forsvunnet i vaskemaskinen...
 

zapotek

Medlem
Du kan jo alltids dyplenke til sokker på f.eks. Ellos (Tradedoubler). Ellers så sier magefølelsen min at dette ikke er det største gullnisjen på nett ;)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Dyplenking er jo klart - tenker mer på disse abonnementsgreiene a la boxershorts, truser o.l. Jeg tror sokker har enormt potensiale ;)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Kan si bet enig i at sokker er mulig å bestille som medlemskap... Selv kjøper jeg nye sokker nesten hver uke.. Men så bor jeg i Tyrkia hvor det ikke koster en dritt!

Tydeligvis low-end quality på sokker i Tyrkia - dermed blir det full nekt på affiliatesokker fra Tyrkia.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hehe... Ja det er ikke noe spesiell kvalitet, men bytter ikke fordi jeg må! Men mer fordi jeg ikke har vaske maskin og derfor må sende alle klær til et renseri.. Derfor billigere med nye sokker.
De holder en stund det gjør de!
Ps.. Noe av grunnen er vel også at jeg er litt avhengig av den pop(!) lyden med nye sokker ;-)
Kanskje noe å "markedsføre" det med lyden ;)
 

zapotek

Medlem
Med 201 000 søk per måned må man da kunne greie en OK inntjening, og i følge MineSokker dot no så har de solgt "over 4 millioner sokker" - antakeligvis kun over nettet... Så er nok et marked her.

201 000 søk pr måned med superoptimistinnstillinger på Adwords keywordtool ja :D

Se lokale søk + huk av "eksak", så ser tallene noe annerledes ut....
 

flippflopp

Medlem
201 000 søk pr måned med superoptimistinnstillinger på Adwords keywordtool ja :D

Se lokale søk + huk av "eksak", så ser tallene noe annerledes ut....

OK, 18 100 søk. Fortsatt en del! Med topplassering og 60% trafikk fra den, skal det bli nesten 11 000 i mnd som med en grei konvertering vil gi inntekter på rundt 2000 kr mnd (2% klikkrate og 10 kr per klikk - så høy klikkpris pga mest vil sikkert komme fra salg).
 
Topp