Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noe gode norsk host forslag ?

Bjørn Andersen

Webmaster
Vi har en god del wordpress blogger på servetheworld.net men sikkerheten der suger mildt sagt og vi opplever jevnlig at htaccess blir hacket der. Derfor må vi ha en ny host, og da norsk , altså ikke bare norsk support og server i utlandet et sted men norske servere. Noen som har noen gode forslag ?
 

Bjørnar

Gründer
Host1 anbefales på det varmeste: Host1 (aff)

Har 2 vps, og 2 webhotell der, meget fornøyd. Servere i Norge, og god og kjapp service, også via telefon hvis det betyr noe.
 

-EF

New Member
Pro ISP. Veldig fornøyd med stabilitet, priser og funksjoner :) Utrolig rask kundeservice, og omtrent aldri nedetid!
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Jeg har vært litt forsiktig med å markedsføre egne tjenester siden Tonny fikk Host1 som sponsor men her er det jeg kan tilby.

Dr Linux - stabilt webhotell i Norge med PHP 5.3 og MySQL

Personlig service
Erfaring med teknologien siden kuenen gikk på beitet. Support på telefon. Gratis flytting av domener og websider (med forbehold om kompatibilitet)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har vært litt forsiktig med å markedsføre egne tjenester siden Tonny fikk Host1 som sponsor men her er det jeg kan tilby.

Hvor i norge har serverne du bruker lokasjon?
 

Host1

Medlem
Meget fornøyd hittil med host1! God support, gode priser og faktisk ganske kjappe servere og :cool:

Godt å høre, vi gjør vårt beste for å sikre god ytelse på alle våre servere.

drlinux: Ser ikke noe problem med litt konkurranse om kundene, det er bare sunt for alle parter.
 
Topp