Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen "farer" ved å slå eier av program på Google?

Jeg er i ferd med å slå eieren av et program på TD på Google - noe som vil føre til at jeg får en dramatisk økning i antall treff i tillegg til at dette sannsynligvis blir dyrt for eieren av programmet.

Er det noen som helst fare for at jeg ved å slå dem kan bli sparket fra programmet, etter ønske fra eieren eller kanskje TD? Er vel ikke populært at jeg ligger der oppe og melker store deler av trafikken som egentlig skulle ha kommet rett til deres egen side?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Sjansen er vel absolutt tilstede for at du kan bli kicket ut ja. Og siden du ikke har noe å stille opp med i etterkant, ville jeg nok vært litt ydmyk og forsiktig. Tydeligvis for flink med SEO-arbeid?
 
Hehe for flink ja.. Dårlige konkurrenter, heller. Hmm trasig dette. Skal jeg liksom være forsiktig så jeg ikke slår dem? Utrolig kjipt. Tror jeg må ringe TD og ta en prat.
 

picxx

Well-Known Member
Drit i telefonen til TD.
Ta heller en telefon til annonsøren og tilby dem å kjøpe siden for en passe lump med dinaros.
 
Hehe ja, men hvorfor skulle de ville det? De kan jo bare kutte meg ut av programmet, så tjener jeg ikke en dritt..
 

zapotek

Medlem
Mener du at du er i ferd med å utrangere dem på firmanavnet / evt. navnet på produktet de selger?
 
De har et 'hovedfirma', og jeg er i ferd med å slå et av 'underfirmaene' deres, so to speak. Så svaret må nesten bli delvis ja.
 
Joda, men jeg blir liksom litt overflødig ettersom kunder strengt tatt bare kan gå straka vegen og ikke via meg. Om de sparker meg fra programmet, hvorfor skal jeg gidde å holde førsteplassen?

Men da tjener jo ikke de noe på deg heller? Om de kjøper siden din vil de jo fortsette å tjene penger på den.
 
Topp