Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen "farer" ved å slå eier av program på Google?

picxx

Well-Known Member
hvorfor skal jeg gidde å holde førsteplassen?

Hvorfor ikke?
Finnes det ikke affiliatealternativer er det jo bare å laste siden full av adsense/Gsearch og clickbankprodukter.
 
...der jeg tjener en promille av det jeg tjener som affiliate? Frister ikke så mye, egentlig. Men blir vel det jeg gjør om jeg blir kasta ut av programmet, sikkert.
 

adeneo

Medlem
Det er jo hyggelig lesning at det går bra for andre, men akkurat hva menes med "i ferd med å slå de på Google", vet du akkurat hvor langt det er fra din plassering til deres plassering, og selv om dette er fra nummer to til nummer en, vet du hva som avgjør hvem som kommer først i SERPS og hvem som kommer på annen plass, og akkurat hva du trenger av linker, innhold og annen SEO for å slå dette firmaet, og hva får deg til å tro at de ikke har sett deg og er i ferd med å passe på at du ikke kommer foran dem med det første?
Mitt tips er å komme forbi dette selskapet først, og det er ikke sikkert det er like kort vei dit som du tror, og dersom du skulle komme forbi ta kontakt med dette selskapet og forklar situasjonen på en hyggelig måte, og prøv å kom til en enighet dere begge tjener penger på, så går det sikkert bra, og hvis du kommer forbi et større selskap i SERPS på deres produktnavn/firmanavn, så er det vel ikke sikkert at de følger med på SERPS resultatene i det hele tatt, og at de tar lang fart og dri...r i hvor din side er på Google.
 
Har en viss formening om hvor google-sterk konkurrenten er osv ja.. Men du sier noe der. Tror bare jeg fortsetter og prøver å slå dem, jeg.
 

Dre_C

Medlem
Hvis du går forbi selskapet i Google så bør vel dette selskapet være glad du sender kunder til dem og ikke til konkurrentene?
 
Topp