Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen med erfaring fra One.com ?

river

Medlem
Mitt første webhotell kjøpte jeg hos One.com.
Sidene lastet veldig sakte.

I dag bruker jeg:
Solidhost.no
Webhuset.no

Anbefaler spes Webhuset da disse har online support. Koster en del men verdt det!:)

Det er som med alt annet, det lønner seg alltid å spandere noen 100 lapper ekstra. Hver fall om du skal prøve å tjene penger på det =)
 

sammy

Medlem
Psyken til folk er da som regel: "Hvorfor betale 5 ganger mer for noe?"
Stikker man ut på byen for å bli "drita" og få sin lovpålagte helgefyll, så varmer man gjerne opp på et billig rølpested, for så å flytte over til det stedet som er dyrere for "drinker" og har de flotteste/villigste damene. :)

Som jeg ser det, så er det ikke prisen på varene som er det avgjørende, men kvaliteten på menneskene. Hvor stort utbytte man har av en plass har ingenting å gjøre med pris titler eller status, gode og dårlige ellementer finnes det i ALLE grupper og kategorier. Alt er som regel ikke bare sort eller hvit. :)
 

sammy

Medlem
Mitt første webhotell kjøpte jeg hos One.com.
Sidene lastet veldig sakte.

I dag bruker jeg:
Solidhost.no
Webhuset.no

Anbefaler spes Webhuset da disse har online support. Koster en del men verdt det!:)

Det er som med alt annet, det lønner seg alltid å spandere noen 100 lapper ekstra. Hver fall om du skal prøve å tjene penger på det =)

Og tjene penger på noe har selfølgelig noe med kvalitet å gjøre, og websiden må selfølgelig ha en viss kvalitet, men jeg tror innholdet på websiden er det viktigste ellementet. Det er som i musikkbransjen. Fremføring kommer forran lydkvalitet. Det hjelper ikke å ha verdens beste utstyr hvis man ikke har en god låt. Hvis man derimot har en god låt som engasjerer folk, så vil man selge selv om lydkvaliteten ikke er den beste. :) ( Det er selfølgelig INGEN ulempe om man har begge deler:) )
 

picxx

Well-Known Member
Mitt første webhotell kjøpte jeg hos One.com.
Sidene lastet veldig sakte.

I dag bruker jeg:
Solidhost.no
Webhuset.no

Anbefaler spes Webhuset da disse har online support. Koster en del men verdt det!:)

Forbanna tull!
webhostingpad som tilbyr hosting til $1.99 i mnd. har da også online support, og du får svar på minuttet.
Mitt første webhotell kjøpte jeg hos dreamhost, og det er dumt å si at jeg aldri har hatt problemer med dem, men i løpet av de siste tre årene har jeg hatt minimale problemer med dem, og kommer til å fortsette å anbefale dreamhost til de som skal kjøpe hosting.
Vel ikke cpanel akkurat, men man trenger ikke være rakettforsker akkurat.
 

Travellingman

Nettgrunder
Undrer meg litt på sammy her som tross alle advarsler her inne allikevel velger One.com
Han hadde kanskje tatt valget før han startet denne tråden :confused:

Lytt til erfarne fjellfolk er vel ett kjent ordtak ;)
 

picxx

Well-Known Member
Undrer meg litt på sammy her som tross alle advarsler her inne allikevel velger One.com
Han hadde kanskje tatt valget før han startet denne tråden :confused:


En hare går i den samme fella, enten den er ny eller 100 år gammel.
Slik er det bare.
 

sammy

Medlem
Undrer meg litt på sammy her som tross alle advarsler her inne allikevel velger One.com
Han hadde kanskje tatt valget før han startet denne tråden :confused:

Lytt til erfarne fjellfolk er vel ett kjent ordtak ;)

Nei, jeg hadde IKKE tatt valget før jeg startet denne tråden, men jeg har registrert at det faktisk er enkelte som har noe positivt å si om one.com. ( både i og utenfor forumet )
One.com har da også online suport? (selv om den er på engelsk som ikke er noe problem slik jeg ser det)
 

picxx

Well-Known Member
One.com har da også online suport? (selv om den er på engelsk som ikke er noe problem slik jeg ser det)

webhostingpad og justhost benytter seg av den samme tjenesten.
Er du litt kåt kan du faktisk sitte å snakke med roboten hele natta.
:D
 

Erlend

Medlem
Nei, jeg hadde IKKE tatt valget før jeg startet denne tråden, men jeg har registrert at det faktisk er enkelte som har noe positivt å si om one.com. ( både i og utenfor forumet )
One.com har da også online suport? (selv om den er på engelsk som ikke er noe problem slik jeg ser det)

Jaja, det er ikke lett å være dum! Men så lenge du vil ha en treg side, så er det bare å gå for One.com
 

river

Medlem
Forbanna tull!
webhostingpad som tilbyr hosting til $1.99 i mnd. har da også online support, og du får svar på minuttet.
Mitt første webhotell kjøpte jeg hos dreamhost, og det er dumt å si at jeg aldri har hatt problemer med dem, men i løpet av de siste tre årene har jeg hatt minimale problemer med dem, og kommer til å fortsette å anbefale dreamhost til de som skal kjøpe hosting.
Vel ikke cpanel akkurat, men man trenger ikke være rakettforsker akkurat.

Jeg preiker ikke tull mr Picxx ;) he he

Jeg sier ikke at Webhuset.no er så bra bare fordi at de har online support. One.com har også online support. Det jeg sier er at nettstedene mine som ligger på Webhuset.no og Solidhost.no laster mye fortere enn de nettstedene jeg hadde hos One.com. Derfor er de bedre leverandører!

Det at noen leverandører har Online support er en fordel, men ikke et must.

Hei og hå!
 

Nutz

Med lem
Tror det å føle på kroppen et råttent webhotell er noe som må til for å betale litt mer.
La de få sure mailer i fra brukere som er møkklei MySql-timeouts/ too many connections to database og treige sider.
Sånt må bare erfares.. :)
 
Topp