Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen med peiling på epost markedsføring?

MetZ

New Member
Hei alle!

Vi har lansert ett nettsted for snart en måned siden, og har begynt å se litt på å tilby annonseplass til bedrifter som driver i bransjer vi retter oss mot.

Har lest litt opp og ned på det med å sende ut epost til bedrifter i forskjellige bransjer, men vi som drifter nettstedet er rimelig fersk på dette med DM, så lurer jeg på om det er noen som har ferdige systemer for dette?

Mao, Velge bransje, sette opp en "reklame"mail, og sende den ut til gyldige epost-adresser/bestlutningstakere?

Om det er noen som tilbyr, eller kan tilby dette, gi lyd. Vi er villige til å betale for at noen gjør det for oss, såfremt det ikke koster skjorta!!! =)

Takker for all respons på dette!
-Tom
 

jonasb

Medlem
Hei MetZ.

Ser ut som du 2 problemstillinger:

1.Hvor skal du få epostene fra?

2. Hvordan skal du distrubere epostene?


1. Du kan få e-poster og kontaktinformasjon på beslutningstakere, gjøre avgrensede søk i forhold til mange kriterier på forvalt.no blant annet bransje, område osv osv. Denne tjenesten koster 16900kr + mva per år. Du kan gjerne prute litt på prisen.
Eventuelt kan du kontakte de for å kjøpe ferdige lister uten tilgang til systemet, dette spørs litt på omfanget av kampanjen din hva som lønner seg. Jeg tror Proff Forvalt er den mest anerkjente leverandøren av slike tjenester.

2. Ang distribusjon av e-post så er det vel tilgjengelige levarandører på nettet. Om det er mindre enn 500 stk kan du nok bruke Outlook og vanlig e-post, men dette må du sjekke med din hostingleverandør ang regler for e-post. Feks kan det være regler for hvor mange mails som kan sendes i timen, minuttet osv. Om du skal distrubere til flere så kan du feks bruke phplist og innstallere dette på serveren din. Du kan da legge inn reglene til din tjenesteleverandør slik at du unngår at mailene dine blir klassifisert som SPAM.

phplist.com : phpList : The world's most popular open source email campaign manager
 

Mikkel79

Medlem
Sjekk ut mailchimp.com for email sending - skal være veldig anerkjent når det gjelder å sende ut emails ihvertfall.
De har også et veldig nice template system for å enkelt lage emails som ser bra ut.
 

MetZ

New Member
Takker for svar.

Har allrede en mailchimp konto, så ser for meg å bruke den for utsending når jeg får tak i vaskede lister.

Vet dere om noen firmaer som kan;
- segmentere på bransje
- Sende DM

Altså, gjøre jobben =)
 

namaste

Medlem
YLMP ble anbefalt her på forumet og brukt av undertegnede med suksess ved en anledning tidligere på bakgrunn av det. Kan ikke annet enn å gjenta den. Rimelig og mer liberal enn MailChimp. Har også inntrykk av at e-postene kom frem i innboksen.
 
Topp