Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som driver nettbutikk her ?

Andersen

Member
Har litt inntrykk av de fleste her driver med adsense og mest affiliate ting, men er det noen som driver med direkte salg her via nettbutikk ?

Jeg er veldig i oppstartsfasen selv , og prøver å finne ut hva som er den "beste" løsningen, da mener jeg med selve butikken, kombinert med visa processing og vareliste etc, alt rettet mot Norge...Noen som har tips?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om du ikke er interessert i å sette opp systemet selv eller å betale noen for å gjøre det, så anbefaler jeg deg å ta en titt på http://mystore.no/ !

Webmasteren bak den siden er medlem på forumet her (Akvario) og jeg har selv testet produktet og kan bekrefte at det holder mål (og mer enn det).
 

Gomlers

Member
Jeg driver en nettbutikk sammen med samboer (Katrine).
Bryllup Dekorasjoner | Bryllup Pynt | Bryllup Nettbutikk
Har vært oppe siden november 2005.

Send en mail til post etterfulgt av tilbryllupet.no om du har
noen spørsmål jeg eventuelt kan svare deg på. Er ikke akkurat norges største
nettbutikk, men jeg har jo endel erfaringer med driften av den..

Nettbutikken vår er fullstendig customized, så den løsningen finner du ikke
andre steder, ikke at du har lyst på den heller.. mye merkelig koding der gitt ;)

Viktigste tips EVER når du driver nettbutikk:
Sørg for å finne en løsning som begrenser antall klikk fra kunden trykker på varen,
til han/hun sender ordren. Optimalt bare 1 klikk, det går ikke så lenge du selger flere
produkter, men helst bare 2 klikk. Det er kanskje også vanskelig, men maks 3 klikk :)
- Du skjønner tegninga

Jeg målte det her tidligere fra løsningen jeg har laga selv, og ved å kutte ned fra 4 til 3
klikk økte vi salget med nesten 50% - no bullshit!
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har drevet nettbutikk og også direktesalg av produkter på nett via sider som f.eks. qxl og finn. Som andre sier her er oscommerce en god løsning.
Ellers har jeg en "test" stående på Cool Pretty Girl som jeg liksom aldri helt fikk starta :)
 
Topp