Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som har erfaringer med epostlister.com?

Stools

Tenk langsiktig og nå målet

malta

Medlem
Sjekk ut Group-Mail.com. Software som du kan installere på egen maskin.

Forutsetter selvsagt at listene du har er legitime.
 

clinton4

Medlem
Har aldri brukt dem, men de sender ut utrolig mye spam. Så jeg vil tro at de listene de har er oppbrukte for lengesiden.
 

Ole Avranden

utvandret
Å betale 5000 for å få 98 000 mennesker til å bli irritert og sure når de ser firmanavnet og produktene dine, det synes jeg er dyrt.
 

MobyDick

New Member
er ikke dette forbudt? uansett så skyter du nok degselv i foten, hvis ikke i hodet. jeg fikk en mail her om dagen med tilbud om websider, virket helt ok, sikkert grei pris og greit arbeid... men når det kommer uønsket i form av spam så er det uansett helt uaktuelt. tviler på at du kan få noe som helst ut av dette, annet enn kanskje en eller to nye kunder, masse sure folk og noen politianmeldelser på toppen.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Så rådet fra dere er altså å styre unna bedrifter som tilbyr masseutsendelser av epost til norske firmaer? Hvilket andre alternativer står jeg igjen med da, når jeg gjerne vil nå en drøss potensielle firmakunder, men ikke har epostadresser til disse?
 

zapotek

Medlem
Så rådet fra dere er altså å styre unna bedrifter som tilbyr masseutsendelser av epost til norske firmaer? Hvilket andre alternativer står jeg igjen med da, når jeg gjerne vil nå en drøss potensielle firmakunder, men ikke har epostadresser til disse?

Annonsering, SEO og dørknakking.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
I guess the hard way is the only way ha?;-)
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Takk for tips. Jeg får bygge businussen sagte men sikkert opp, som jeg jo holder på med.
 
Topp