Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som har sikret seg .XXX domener?

seher

Medlem
Merkelig at det kun var min søknad på det domenet der. Jeg sendte inn på 2 fikk det og ikke 3dtv.xxx så betalte dobelt men kan leve med det.
 

Self-Made.

Nybegynner
Det er stort sett sånn at til å begynne med så er nye TLDs veldig høyt priset, så daler prisen nedover iløpet av måneder/år.

1. En må være supertidlig ute og handle/backorder hos en registrar med beste tilknytning /høyeste hastighet...som på børsen: En cpu klokkefrekvens kan være avgjørende, sekunder er for lang tid.

2. Benytte en registrar som IKKE tar betalt for domener som IKKE går igjennom, eller som fyller krav 1 og hvor en har godt kundeforhold.

Ekstra tilfredstillende er det å registrere domener som har stort potensiale i avkastning på kort eller lang sikt.

For mange kan domener koste ekstra dyrt og være en ulønnsom investering, det er ofte begynnerfeil som å bruke feil registrar, eller valg av feil domenenavn.

For noen er investering i domener svært lønnsomt, men en må kunne ha et 1-3-5-10+ års perspektiv...

"Med forbehold om den ene etter den andre små/store skrivefeilen"
 
Sist redigert:

gal_anonym

Medlem
Jeg preregistrerte en del gode norske xxx domener, fikk 9 av 11 :) <3. Håper på litt fortjeneste i framtida :)
 
Sist redigert:
Topp