Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som har testa BANS?

Tom Harr

New Member
Hei. Har lurt på å sette opp en BANS(Build a Niche Store) mot eBay - men har savnet en plugin som støtter Land.(Altså at en kjøper fra Norge får opp produkter som leveres til Norge).
Nå er det kommet en plugin fra e-junkie som støtter Amazon, Commission Junction og eBay med en en GEO-targeted Add-on, basert på IP..
Anyone?
 
Sist redigert:

gjedda63

Medlem
Jeg er en BANS bruker og har vært det et års tid nå.Etter et halvt år tjente jeg bra med penger og gjorde det inntil Ebay begynte med det QPC drittet sitt. dvs fra å betale affliatene site ren kommisjon ble det noe de kalte Quality Price Clicks, en ren ppc løsning. Resultatet ble at jeg med 90% andre affiliater i Ebay fikk inntjeningen rasert slik at de selv satt igjen med hele gevinsten. De fleste har nå forlatt Ebay og har lagt inn Amazon produkter (amabans)eller andre produkter istedet. Jeg har kjøpt et script som trekker ut Amazon produkter, har akkurat gjort om men har begynt å tjene på det. I tillegg til Adsense så vil nok inntjeningen bli omtrent som før. Jeg kjøpte også et script som heter N1WAy (samme layout som i signaturadressen min) og det bør du også gjøre hvis du satser på dette. Da får du et profft layout som google liker oppsettet til.
Jeg har også kjøpt CJbans men har ikke prøvd det ennå.
Nå finnes det ikke Ebay her i Norge så det nærmeste du kommer blir fra England. Det er noe somheter geobans men det hjelper jo ikke for norske brukere men jeg tror det er bergnet på at besøkende får servert produkter som er nærmest sin egen boplass. Håper du fikk litt brukbar info her.
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg opplevde det samme som gjedda63 når det gjelder inntjening fra eBay. Hvis det skal være noe vits i å kjøre BANS mot eBay må du være sikker på klikkene du genererer "passer eBay".
En annen ting ang. BANS er at du må legge mye arbeide i å legge inn unikt innhold på de forskjellige produktsidene, BANS ranker ikke automatisk i Google på noen måte.
 

Tom Harr

New Member
Yes - så det der med QPC, så jeg stoppa før jeg var begynt når de kom med det...ville vente å se...og du har vel svart på åssen det gikk :)
N1WAY er vel samme gjengen som BANS - ser de har noe nytt på gang også - med lansering i Mai 2010..
Takk for hjelpen!

Tom
 

gjedda63

Medlem
Yes - så det der med QPC, så jeg stoppa før jeg var begynt når de kom med det...ville vente å se...og du har vel svart på åssen det gikk :)
N1WAY er vel samme gjengen som BANS - ser de har noe nytt på gang også - med lansering i Mai 2010..
Takk for hjelpen!

Tom

Hva skal de lansere Tom?
 
Topp