Kjapp og trygg hosting for Wordpress

noen som kan anbefale regnskapsfører i oslo?

er på jakt etter en billig regnskapsføre i oslo. tar gjerne i mot anbefalinger! Helst et lite og uformelt foretak som er vant til å jobbe med små enkeltmannsforetak. og billig naturligvis :)
 

Steve Cash

Medlem
Uformelt foretak? Registrerte foretak er pr. definisjon formelle.

Det kommer an på hva du regner som billig, men generelt er timesatsene for regnskapsføring i Oslo vesentlig høyere enn om du reiser et par-tre mil utenfor byen.
 
Sist redigert:

Johan

Medlem
Bruker lite regnskapsbyrå som er "uformelle". De fører på e-conomic. De er ikke billigst, men leverer bra kvalitet og holder meg i ørene. Send PM så skal du få navn og nummer om du er interessert
 

Steve Cash

Medlem
De er ikke billigst, men leverer bra kvalitet og holder meg i ørene.

I det lange løp så er det bedre å satse på fagfolk som er dyktige, framfor å lete etter den aller billigste, uansett hvilken bransje det gjelder. Men det er selvfølgelig heller ingen grunn til å velge en som sitter i et grisedyrt lokale og kjører den største Lexusen til og fra jobb.

Når det er sagt så skal enhver autorisert regnskapsfører i prinsippet kunne jobben sin godt nok til å føre et mindre enkeltpersonforetak, og vel så det.
 
hehe, med uformelt mener jeg at jeg ikke har ørten ansatte, lønn som må kjøres og alt det der :) enkelt regnskap. har snakket litt med ett selskap i oslo. hvor mye bør jeg betale for dette? trenger årsregnskap fra 2011, og må betale moms + skatt fra 2011. i tillegg utfylling av næringsoppgave. er 5000 en ok pris?
 

Steve Cash

Medlem
Ja, det virker ikke urimelig. (Med forbehold om at jeg ikke aner hvordan regnskapet ditt ser ut.) Du sa 2011? Altså litt på etterskudd, innebærer dette også etterføring av alle bilag for 2011? I så fall er det ikke dyrt, selv om du ikke har veldig mange bilag.
 

Littgrønn

New Member
hehe, med uformelt mener jeg at jeg ikke har ørten ansatte, lønn som må kjøres og alt det der :) enkelt regnskap. har snakket litt med ett selskap i oslo. hvor mye bør jeg betale for dette? trenger årsregnskap fra 2011, og må betale moms + skatt fra 2011. i tillegg utfylling av næringsoppgave. er 5000 en ok pris?

Har du fått pris på dette for kr 5000,- inkl. årsregnskap, og er dette for AS?
Hvis dette er tilfelle så er det rasende billig, og jeg ønkser å få kontaktinfo til dette selskapet!
De jeg har snakket med tar kr 8000,- bare for årsregnskapet alene (for AS).
julenissen: Håper du kan gi oss/meg kontaktinfo til selskapet. HASTER!
 
Topp