Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som vil bistå meg med å bygge et nettsted?

jonp

New Member
Gå for wordpress.com

Hei.

Artig konsept du tenker på her - og regner med det er et tema som kan få mange besøkende. Har selv brukt timesvis på å finne informasjon om turmat. :)

Det jeg tror du må fokusere på i første omgang er å produsere artikler/oppskrifter og skape trafikk inn til siden din. Uten trafikk hjelper det ikke hvilken host du bruker, hvor mye du betaler eller hvor stor lagringskapasitet du har. Det tekniske vil jo - så lenge systemet ikke er helt på bærtur - være underordnet i den fasen du er i nå.

Hadde jeg vært i dine tøfler ville jeg gått for et gratiskonsept som er ferdig til å bruke. Så kommer du i gang med det som er viktig - lage innhold og markedsføre siden din. Timene raser fort avgårde når du starter å knote med tekniske ting.

Jeg kan anbefale Wordpress.com. Da vil du ha muligheten koble til ditt eget domene (for noen kroner) samt eksportere alt innhold dersom du blir så stor at du må over på eget system. I forhold til søkemotorer vil det være smartest å koble til domenet ditt. Her finner du også alt du har behov for for å starte å legge inn og publisere artikler/oppskrifter/reklame eller hva du legger ut. :)

Lykke til!
 

jesperwa

Medlem
Siste nytt: Har nå gått for webhotell hos host1.no

Utover dette har jeg registrert følgende domener; fødselspermisjon.no + fedrekvote.no

Så vi får se om det kommer opp noe innhold etterhvert :=) Ting har jo en tendens til å ta tid. Å få dette til å funke er jo noe av morroa.
 

Tonny Kluften

Administrator
fødselspermisjon.no + fedrekvote.no

Reglene der er det ingen som skjønner noe av, og aller minst de som jobber på NAV (jeg har f.eks. en chat-utskrift på 5 sider hvor jeg ikke er klokere på siste linje enn jeg var på første). De som jobber med dette på NAV "bare puncher inn tallene og får korrekt resultat ut".
Hvis du klarer å forklare disse reglene på en forståelig måte så kommer du til å få bra med innlinker fra nadre som ikke skjønner det..
 

jesperwa

Medlem
De samme banene jeg tenkte det :) det å søke perm kan nok være et mareritt for folk flest. Så har man jo et dusin ulike scenarioer/familiesituasjoner. Så her er det nok å Bryne seg på!
 

jesperwa

Medlem
Ta gjerne en titt på fødselspermisjon.no

Er jeg helt på jordet med denne nettsiden eller begynner det å ligne noe? Er det en dum plan å kjøpe noen artikler? Noen som har tanker eller tips?

Det ville være gøy å dele ideer her som kunne forme denne portalen.
 
Topp