Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som vil dele sine klarna checkout erfaringer med meg?

i-net

Medlem
- Kan klarna checkout brukes sammen med WooCommerce ? (For slik jeg tror det, er svaret nei).

- Hva koster klarna checkout ved bruk i flere nettbutikker ? Regner ikke med man må betale oppstartsavgift på nettbutikk #2 liksom osv.

takk :)
 

NordicIQ

Medlem
- Kan klarna checkout brukes sammen med WooCommerce ? (For slik jeg tror det, er svaret nei).

- Hva koster klarna checkout ved bruk i flere nettbutikker ? Regner ikke med man må betale oppstartsavgift på nettbutikk #2 liksom osv.

takk :)


Klarna checkout og woocommerce skulle gå greit.
Klarna | WooThemes Documentation

Som jeg forstår det, da kan du bruke KCO på flere butikker - Du må betale 99kr ekstra per måned per land (Kredit vurdering gebyr)
 
- Kan klarna checkout brukes sammen med WooCommerce ? (For slik jeg tror det, er svaret nei).

- Hva koster klarna checkout ved bruk i flere nettbutikker ? Regner ikke med man må betale oppstartsavgift på nettbutikk #2 liksom osv.

takk :)


- Klarna Checkout fungerer fin fint med WooCommerce

- Nei, det er ingen ekstra avgift, hverken oppstart- eller månedsavgift for å ha flere butikker.

Ring meg gjerne på tlf 97949299 om du har spørsmål, eller vil diskutere e-handel (og kontakt gjerne vår salgsavdeling ang bestilling av Klarna Checkout :)

//Erik Kulterud
PM Klarna Norge
 
Topp