Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nok ett nytt medlem

B_J

Medlem
Hei.

Jeg har så vidt begynt å skrape i overflaten på webdesign. Er rimelig blank på feltet, men regisrerer at f.eks WP er genialt i så henseende :)

Kommer nok en del spørsmål etterhvert, men regner med at eliten av webdesignere stiller med kvalifisert bistand :D

Har allerede browset forumet en liten stund, og det er flott å se at folk bidrar med så mye god informasjon!

Alder: 26
Kjønn: Mann
Lokasjon: Østfold
Prosjekt: Ikke avgjort. Type blogg, tema/nisje ikke helt bestemt enda.
 
Sist redigert:

Nutz

Med lem
Hei BJ.. :)
Svært få her som sitter med kunnskap, vi tar bare en "cut/paste" på løsninger fra andre forumer. :D
-Er egentlig ikke mye som skal til dersom folk er villige til å dele hvordan de selv løste sitt problem i sin tid.. Huske på at det sjeldent er helt "unike" tekniske problemstillinger.
-De kommer bare når det er noen som vil presse et CMS til noe det aldri har vært beregnet for, og er driitskuffet over at noen ikke har løst DET problemet før. :D
 

B_J

Medlem
Takker Travellingman :)

Nut-case: Hehe, tror nok det stikker litt dypere enn copy/paste ja :D

Kan nevne at jeg har drevet litt som affiliate, men kun på blogspot og i lite seriøse (les. satset på kvalitet) former. Har nå opprettet domene og prøver å lære meg WP. Fare for at det blir noen søk/spm rundt det etterhvert ja :)
 
Topp