Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norges Mest Hatte Webside

Status
Stengt for ytterligere svar.

Malla

New Member
Ville det ikke vært bedre å slenge drit om norske artister hvis det skal være den mest hatte norske siden? Kem bryr seg om Miley Syrus her då?

Oppdiktede nyheter e bare irriterende, ihvertfall hvis de ikke e morsom.

Og med kun 2 poster på hver side, ble det mye blaing
 

picxx

Well-Known Member
Daglig ligger besøkstallet på 500-600, med gode dager kan jeg havne opp mot 15000 :) 122 på feedburner lista, 150 RSS subscribers tilsammen.

hvilket ufysselige tanker svermer gjennom hodet deres når dere besøker en av norges mest besøkte nettsted?

Kan vel neppe kalles "en av norges mest besøkte nettsteder"?....kanskje heller en av norges minst besøkte nettsteder...LOL:D
 

muffins

Medlem
Designmessig så er vel ikke siden en pryd for øyet, for å være helt ærlig. Hvorfor du har valgt å ha et bilde av Miley Cyrus med teksten "DIE BITCH" i bakgrunnen er vel for meg et lite mysterium. Footer er fortsatt den samme som default themet i wordpress. Farger og typografi er vel heller ikke så gjennomtenkt.

Ellers så virker siden som et dårlig forsøk på å bli "Norges Perez Hilton". Hvorfor du har valgt navnet Musikk-guiden skjønner jeg heller ikke, da hovedsakelig alle nyhetene er strippa Se og Hør nyheter om kjente personer.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Skjønner ikke poenget med tråden. Hvis du er på fisketur etter ros, så kunne du jo bare sagt det rett ut.

Forøvrig, så er det - etter min erfaring - vanskelig å slå seg opp innen "kjendis-/fjolleblogger, og egentlig enda verre å få noe igjen for innsatsen. Men det blir jo litt cash av det, og hvis man synes det er gøyalt å skrive fjas, så er det jo en grei "hobby".

Etter hva jeg kan vurdere er ikke bloggen hverken morsom eller slem nok til å bli "oppdaget" av et større publikum. Brukeropplevelsen er heller skral med til tider amatørmessig utforming på elementer som bakgrunn, tekst, navigasjon, etc.

Menmen.

Jeg kan jo legge til at jeg ennå får eposter fra småjenter på 12 år som er sure på meg fordi jeg en gang skrev at sprangridning ikke er en idrett. Så det er jo mulig å irritere folk med fjolleblogger.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp