Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norges Mest Hatte Webside

Status
Stengt for ytterligere svar.
Etter hva jeg kan vurdere er ikke bloggen hverken morsom eller slem nok til å bli "oppdaget" av et større publikum. Brukeropplevelsen er heller skral med til tider amatørmessig utforming på elementer som bakgrunn, tekst, navigasjon, etc.

Morsom er den ikke, men slem vil jeg nå si si den er til tider. Mange av blogpostene har masse kommentarer hvor det står dritt. :p Selv om jeg har satt en ny regel på siden at kommentarer som ikke omhandler artikkelen eller setter webstedet i et dårlig lys blir slettet :p

Designet på siden er bra, den provoserer like mye som innholdet gjør noen ganger.

Jeg vil si en side som drar inn 200-300kr dagen med rundt 15min daglig jobbing er verdt mer enn deres usaklige kommentarer i denne tråden ^^
 

sKrud

Meget sliten student
Hva er det egentlig du ønsker med denne tråden? Ser ikke noen vits i å holde tråden åpen.. Prøv å formuler en deg på nytt med hva du ønsket ut av tråden, hvis du ikke klarer dette så låses tråden.

er verdt mer enn deres usaklige kommentarer i denne tråden ^^
slike kommentarer holder vi oss for god til.
 

onlyme

New Member
Jeg vil si en side som drar inn 200-300kr dagen med rundt 15min daglig jobbing er verdt mer enn deres usaklige kommentarer i denne tråden

Det første du må lære deg i norske forum er å takle misunnelse:D
 

peterandrej

pensjonert moderator
Det første du må lære deg i norske forum er å takle misunnelse:D

eeeh. Ok? Javel? Den må jeg innrømme gikk meg over hodet. Eller er du blant disse som alltid referer til den fordummende versjonen av Janteloven etter å ha mottatt kritikk?

Forøvrig, mange som ikke ser den, men det finnes minst to tolkninger av Janteloven:
1. "Du skal ikke tro du er bedre enn oss" i betydningen av at ingen bør stikke seg ut eller være bedre/høyere/sterkere enn andre.
2. "Du skal ikke tro du er bedre enn oss" i betydningen av at vi faktisk er bedre enn deg.

Dessuten skjønner jeg heller ikke poenget med tråden annet enn at den er en fisketur etter ros. Og det er forsåvidt fair enough.
 

onlyme

New Member
eeeh. Ok? Javel? Den må jeg innrømme gikk meg over hodet. Eller er du blant disse som alltid referer til den fordummende versjonen av Janteloven etter å ha mottatt kritikk?

Nesten alle tråder jeg har startet her inne er blitt ødelagt av favoritt stalkeren min:D Så derfor har jeg mer eller mindre gitt opp å si noe som helst:)
 

flamingo

Medlem
Det første jeg merket meg var enkle skrivefeil. Gir meg et useriøst inntrykk, samt at det virker som det er laget i hui og hast.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp