Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norsk nettbutikk løsning?

Jojo

New Member
Jeg er i ferd med å sette opp en netbutikk og leter etter et norsk , men godt nok verktøy.
Finnes det eller , noen som vet ?
For de jeg vet om holder virkelig ikke , med tanke på fleksibilitet på design osv.

Setter pris på råd om noen vet!!!!
 

solo

Medlem
Jeg har programmert en norsk nettbutikkløsning som jeg har kalt Nettbutikk. Den er open source og støtter Paypal. Du kan jo ta en titt på screenshotsene så får du en pekepinne på hvordan den er bygd.

Ellers har jeg prøvd Magento og VirtueMart, de er kjempefine begge to :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Tror du misforstår litt hvordan dette funker. Prestashop og magento er f.ex. sannsynligvis de to teknisk beste og mest brukervennlige løsningene du finner i dag. Hvordan standardmalen på dem ser ut, har null å si.

Kan du betale en webdesigner/utvikler, så kan du få dem til å se ut nesten nøyaktig hvordan som helst, hvis ikke finnes det massevis av ferdige templates (maler/themes) du kan bruke, noen er gratis, og noen koster endel.

mystore funker på noe av samme måten - utseendet kan du tilpasse så mye du har skills og tid eller lommebok til.

Hvis ingen av de funker, så tviler jeg på at du finner noen ferdig løsning som funker for deg i det hele tatt. Da må du få laget en webshop helt fra scratch, og DA snakker vi et ganske heftig budsjett (sekssifra).
 

Tonny Kluften

Administrator
Ingenting av dette holder mål og synes ikke noen av de er gode nok på design..

Flere av løsningene som er nevt over holder mål i massevis, de som er nevt har teknisk kapasitet til å gjøre alt du trenger og mer til. Tror du må belage deg en av to ting:

- Lese og lese om de forskj. løsningene inntil du forstår hva hver enkelt løsning kan tilby. Så må du lære deg å kode design.
- Betale noen til å sette opp en nettbutikk for deg akkurat slik du ønsker at den skal være.

Slik jeg ser du skriver er det garantert at du ikke kommer til å finne noen ferdig norsk løsning som fungerer og ser ut slik du ønsker. Og det er helt greit det så lenge du forstår det selv :)
 

perole

New Member
Slenger på en + til OpenCart.

Meget fleksibelt, og extensions er i et greit prisleie.

Men uansett hvilket system du velger, må du forberede deg på å sette deg inn i en del dokumentasjon.
 

tischulstad

New Member
+1 til MyStore dersom du finner størst glede i å tilby et produkt via en nettbutikk,og ikke prosessen med å bli i stand til å tilby et produkt via en nettbutikk. Masse bra open-source løsninger der ute, men de er overhodet ikke plug and play om du vil ha noe som er bra.
 
Topp