Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norsk nettbutikk løsning?

De fleste større nettbutikkløsninger finnes det norske språkpakke til. Og som det blir sagt her flere ganger, så kan det være en idee å gå for en ferdig løsning. Spesielt om du ikke tidligere har drevet med programmering eller webdesign.
 

Jojo

New Member
Vel det er vel akkurat det som er greia , jeg vil ha et verktøy som jeg ikke trenger å kunne koding. Og jeg har funnet det nå , shopify er veldig bra.
Så da er det løst seg, det ser bra ut og er ikek overpriset som mange av de norske....



Flere av løsningene som er nevt over holder mål i massevis, de som er nevt har teknisk kapasitet til å gjøre alt du trenger og mer til. Tror du må belage deg en av to ting:

- Lese og lese om de forskj. løsningene inntil du forstår hva hver enkelt løsning kan tilby. Så må du lære deg å kode design.
- Betale noen til å sette opp en nettbutikk for deg akkurat slik du ønsker at den skal være.

Slik jeg ser du skriver er det garantert at du ikke kommer til å finne noen ferdig norsk løsning som fungerer og ser ut slik du ønsker. Og det er helt greit det så lenge du forstår det selv :)
 
Topp