Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norske Gratis-Kataloger (2012)

Prlink

Medlem
Norske Gratis-Kataloger oppdatert 3.august - 2012.

Tenkte jeg skulle oppdatere norske nettkataloger. De to andre som er "sticky" er ganske utdaterte og de aller fleste linkene fungerer ikke lenger. Kanskje ta sticky på denne tråden også? Så skal jeg prøve og holde den oppdatert. Uansett, her er min liste. Legg igen dine forslag så skal jeg oppdatere topp tråden, for jeg er skråsikker på at det er mange jeg har glemt eller ikke vet om. :D

Jeg starter med mitt nettsted først da :p
Prlink.no | Øk trafikken til ditt nettsted - Norsk nettkatalog
- (PR2)Krever registrering, men da har også man god oversikt over sine nettsteder.

Lenker - (PR3) Dette er også en særdeles bra diskusjonsforum for bloggere. Krever registrering.
RadiOs.no - (PR3) Du finner linken på venstre side. Krever ingen registrering.
Radio Nordkapp - (PR4) Krever ingen registrering.
Beste Nettsider - Finn Norges beste nettsider! - (PR2) Krever tilbakelink.
Startsiden.no - (PR6) - Mener de krever registrering og at man har en passe seriøst nettsted. En av de bedre stedene og komme inn på hvis man blir godkjent.
NorIndex : Emnekatalog | Anbefal en ny nettside - blogg - (PR3) Krever ingen registrering.
Submitting a Site to The Open Directory Project - (PR7) Husker ikke om denne krever registrering(tviler), men jeg vet det tar utrolig lang tid for og bli lagt til her.
Open Directory - World: Norsk - (PR7) Samme som den over.
Startside | Dine Linker - gratis nettkatalog med over 12.000 linker. (dinelinker.com) - (PR3) Krever ingen registrering.
Fast2web: Legg til nettsted - (PR3) Krever ingen registrering, men krever telefonnr etc.
Katalog:: keyweb.no - (PR3) Krever ingen registrering, men krever tilbakelink.
Lokalstarten.no - Hele Norges Lokale Startside - (PR3) Krever ingen registrering. Du kan legge til linken din helt nederst på nettsiden.
Port123 - din startside - (PR4) Krever ingen registrering.
Nyheter - Startguiden.no - (PR3) Krever ingen registrering.
Startsiden keyweb.no - (PR3) Husker ikke hvordan man registerer seg, men mener jeg gjorde det for lenge siden. Venligst korriger meg om dette fortsatt er en nettkatalog.
http://www.dinstartside.no/?side=nytt-nettsted (PR5) Krever ingen registrering, men krever tilbakelink.


Husk. Legg igjen dine linker så skal jeg legge dem til i listen. Legg gjerne igjen PR samt om det trenges registrering/baklink eller ikke.

Takk
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Litt "off-topic", men er det noen som eier en slik startside/katalog med ok trafikktall som de vurderer å selge? Send meg en melding i tilfelle. :)
 

Travellingman

Nettgrunder
Lenge siden jeg har vært inn i katalogen til Startsiden.no men det er jo lagt om en god del der nå. Finner heller ikke igjen egne nettsider som jeg vet har vært godkjent tidligere.

Finner vel heller ingen andre små nettsider/blogger der inne lenger, har de blitt skviset ut?
 

Hakasu

Medlem
Ja, det virker sånn. Men tror det maks er en uke siden det nye designet har kommet, for jeg la til linker der for rundt to uker siden, og da hadde de det gamle designet. Synd de kun tar imot såpass store sider nå da =/
 
Topp