Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norske tubesider - en saga blott!

picxx

Well-Known Member
Ja, så har vel enda en liten "æra" i norsk viralmarkedsføring forsvunnet.

Hei

Ingenting varer evig, og etter tre år og elleve dager er vi dessverre ved veis ende. Snutter er lagt ned og vil ikke komme tilbake. Har du spørsmål kan du sende en e-post her

mvh
Magne D. Antonsen
VG Nett
 

Alf

Medlem
Vet ikke hvorfor de legger ned, men det er så mye herk med tubesider at jeg forstår godt at mange ikke gidder:)
 

picxx

Well-Known Member
Vet ikke hvorfor de legger ned, men det er så mye herk med tubesider at jeg forstår godt at mange ikke gidder:)

eneste herket med snutter de siste to årene var at de tok 10.- for å oppgradere kontoen hver 6. mnd. hos en tjeneste ingen brukte ;)
 

picxx

Well-Known Member

Alf

Medlem
Hva mener du er "herk" med tubesider? Gi av din visdom her :)

Brukere som laster opp opphavsbeskyttet innhold. Tusenvis av sider som spyder nettet, hotlinker, og svir av båndvidden din uansett hvor godt du beskytter deg osv ligger disse et hakk forran.
 

picxx

Well-Known Member
Brukere som laster opp opphavsbeskyttet innhold. Tusenvis av sider som spyder nettet, hotlinker, og svir av båndvidden din uansett hvor godt du beskytter deg osv ligger disse et hakk forran.

Spyder, hotlinker og svir av båndbredden din?
Skjønte ikke dette jeg?

Det må da være flott å ha en side hvor man kan laste opp egen video UTEN å måtte svi av egen båndbredde, og det helt gratis?
 

metallian

Medlem
Er jo med og driver en clipshare side med litt aktivitet, 250-500 visninger i døgnet-og mener bestemt at det er vi som betaler for den båndbreddem, ikke de som ser på/laster opp videoene...
 
Topp