Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norske wordpress themes

picxx

Well-Known Member
Hva mener du med "norske" themes da.
Themes som er tilpasset norske annonser, eller themes som er oversatt til norsk (noe som tar 5 minutter å gjøre).
Om det er det første er det ikke mange andre enn peter som lager slike themes.
 

picxx

Well-Known Member
Vet det tar bare noen minutter å gjøre, men så skulle jeg gjerne hatt 20-30 templates.

Vel, det var egentlig det som var hensikte med norskeplugins da, men det ble noe helt annet.
Har en hel del som er oversatt, så jeg får begynne å legge dem ut etterhvert :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Er det til den Wordpress MU greia du nevnte for en stund siden du skal bruke disse, Kenneth? I så tilfelle, så ville jeg kanskje også sett litt på de millioner av engelske gratis themes som finnes på nettet. Tar jo ikke lange tiden å oversette dem heller, så da hadde du fått flere å velge mellom.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Er det til den Wordpress MU greia du nevnte for en stund siden du skal bruke disse, Kenneth? I så tilfelle, så ville jeg kanskje også sett litt på de millioner av engelske gratis themes som finnes på nettet. Tar jo ikke lange tiden å oversette dem heller, så da hadde du fått flere å velge mellom.

Det er selvfølgelig planen, men ser jo selvfølgelig først på hva det norske markedet har å by! Så langt var det bare to themes fra bloggdesigns, pluss den norsk versionen av default templaten!
 
Topp