Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nushape/ Nuform

webmoney

Søkemotoroptimist
Nå er det bare fire affiliatenettverk som tilbyr Nushape, og CPO varierer fra NOK 35 (Guava) til NOK 105 (EuroAds).

Guava har den fordelen at de garanterer utbetaling, uansett hva annonsøren måtte finne på. Men vet noen her hva EuroAds' politikk er på dette området? Hvis EuroAds også garanterer utbetaling, er jo valget rimelig enkelt...
 

Mats@TD

Medlem
TradeDoubler jobber fortsatt med å drive inn utestående gjeld fra NuForm og kreve inn det affiliatene og TradeDoubler har krav på. På nåværende tidspunkt kan vi ikke gå i dypere detaljer rundt denne saken.
 

picxx

Well-Known Member
Litt OT spørsmål, men kanskje greit å få svar på:
Har tidligere lest at det er såpass med samarbeid mellom "norske" affiliatenettverk at det har forekommet at affiliates som har gjort noe "bad" i ett nettverk har blitt utestengt over "hele linja". Er det ikke et slikt samarbeid når det kommer til annonsører?
For meg ser det litt rart ut at flere nettverk tilbyr Nushape som annonsør, mens TD har store problemer med å drive inn sine fordringer.
 

Marianne

Medlem
Vi har en fin dialog med Nuform, og de er helt i rute med betalingene :)

Når det gjelder samarbeid mellom "norske" nettverk, så har jeg vel ikke inntrykket av at det er spesielt mye samarbeid ute og går. Eller så er Adservice bare en outsider.. :rolleyes:

Men folk snakker vel generelt litt på kryss og tvers, både annonsører, affiliates og nettverk (tydeligvis)..

//Marianne - Adservice Media
 
I likhet med ASM har vi fortsatt et flott samarbeid med Nuform og det er null problemer mtp betalingen.

/Benjamin Vikne Andreassen
 

Chris M

Medlem
Tenk på hvor fint eierne av selskapet som eier abonnementskundene nå sitter i det. Alle kunder finnes i et selskap som ikke har noen fordringer, mens alle fordringer er rettet mot et tomt markedsføringsselskap. Er trolig ganske store summer gratis markedsføring det er snakk om og et betydlig antall kunder som betaler fast hver måned til moderselskapet. Så lønnsomheten her vil nok være ekstremt bra vil jeg tro..
 

Msites Ltd

Livsnyter
Tenk på hvor fint eierne av selskapet som eier abonnementskundene nå sitter i det. Alle kunder finnes i et selskap som ikke har noen fordringer, mens alle fordringer er rettet mot et tomt markedsføringsselskap. Er trolig ganske store summer gratis markedsføring det er snakk om og et betydlig antall kunder som betaler fast hver måned til moderselskapet. Så lønnsomheten her vil nok være ekstremt bra vil jeg tro..

Kan du utdype og forklare - for her snakket du egentlig litt i koder! ;-)

Hvem har gjort hva?
 

Chris M

Medlem
Les tidligere i tråden. Forklarte litt mer nøye der. Men slik det fremstår har de et firma til å ta regningen som går konk og et annet til å ta innbetalingen fra kundene som da vil tjene gode penger.
 

picxx

Well-Known Member
Les tidligere i tråden. Forklarte litt mer nøye der. Men slik det fremstår har de et firma til å ta regningen som går konk og et annet til å ta innbetalingen fra kundene som da vil tjene gode penger.

Den er jo grei, men det som ikke henger på greip er jo at de gjør opp for seg hos andre nettverk, mens (så langt jeg vet) det kun er TD som sliter med å kreve inn sine fordringer.
 

Chris M

Medlem
Åja, da kan det jo hende at problemstillingen jeg lanserte ikke stemmer..det hadde jo vært det aller beste. Men det tar jo noen måneder å gå konkurs da, så er vel bare å følge med utviklingen.
 
Topp