Ny bloggliste

testdriver

Ha det bra..
Synes du bør fjerne trafficdigger-banneren. Med sånt lureri der vil aldri tjenesten bli populær. :(

Ville også vurdert å fjerne (en del av) adsense-reklamen på framsiden. Det gir et dårlig inntrykk og konverterer dårlig. I kategoriene, derimot, kan det være greit å ha litt adsense.
 

Tonny Kluften

Administrator
Det her var alt som sto i eposten som skal brukes for å bekrefte registrering.

"For å bekrefte din registrering av bloggen [site name] følg linken nedenfor.
Bekreft din registrering
Kvepp - Norske Blogger[site name]"

Altså ikke noen link.
 
Topp