Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ny gamehost på markedet i norge, hva tenker dere om dem?

xdex

Medlem
Hei..

Jeg kom over en ny game host i norge som heter bergenhost.com som har ekstremt lave priser,
men finner ikke dem i brønøysunds registeret. ifølge dem så selger dem allerede tjenster, er dette lov uten org nummer? ifølge online statistik så har dem mange kunder allerede. dem sier dem driver med å få bedrift.

hva tenker dere om dem?

Kunne jo hende at dem var resellers og at dem faktisk ikke gjorde så mye mer enn å ta i mot lønn fra selskapet som egentlig solgte serverne og ordnet med det tekniske, skatt etc. Husker dette var enormt populært før i tiden, SMS betaling mot counter-strike servere for å leie på timebasis. Er sikkert ikke tilfelle her, man var fint mulig før, nå er det ingen (eller få) spill som lar deg hoste noe på egenhånd.

Noe av det jeg savner, er en test server hvor hvem som helst kan logge seg inn å faktisk prøve en server før kjøp. Ser det ligger "trail" produkt ute, men det er jo ikke på lager, og kanskje litt unødvendig om det faktisk var en åpen server tilgjengelig.
 

Simon Thomassen

New Member
Noe av det jeg savner, er en test server hvor hvem som helst kan logge seg inn å faktisk prøve en server før kjøp. Ser det ligger "trail" produkt ute, men det er jo ikke på lager, og kanskje litt unødvendig om det faktisk var en åpen server tilgjengelig.

Hei, vi startet med og legge inn 35 servere, så dem har gått utrolig fort :D Skal få lagt til noen nye på lager.
 
Topp