Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny linkside - betalte markedsundersøkelser

Stargate

Medlem
nettsiden XX Triaba, tjen penger på nett - paid surveys worldwide[/url] inneholder over 1000 linker til betalte markedsundersøkelser. Av disse er ca 50 norske linker. Hvordan bør denne siden markedsføres? Det er mellom 50 og 60 nye besøkende hver dag fra hele verden, men ser gjerne at det blir flere
 
Sist redigert av en moderator:

Stargate

Medlem
Beklager - det var ikke intensjonen å spamme. Jeg var nok litt rask i avtrekkeren - så bare på tittelen til tråden og tenkte at da kunne man ha et litt mer "rettet" spørsmål. Spørsmålet er fortsatt åpent - hvor og hvordan markedsføre en slik nettside for å få økt trafikk. Godt mulig at spørsmålet ikke hører hjemme på denne tråden, men da får jeg vel en "veiledning" som sist....
 

sKrud

Meget sliten student
Det går helt greit det. Er jo et godt tegn at du svarer i tråden din..De færreste gjør dette..

En måte du kan markedsføre dette er å sette opp et afiliateprogram for det..men tviler på at du vil få noen klienter..
Du kan også bruke adwords til å kjøre reklame for siden din..Ellers så trenger jo siden er real overhaling av en designer..
 

Stargate

Medlem
Er sørgelig klar over at websiden trenger å bli frisket opp. Utfordringen akkurat nå er at serveren hvor siden ligger ble hacket for 2 uker siden, og jeg har ikke hatt tilgang til nettsiden siden da.

Leverandøren har lovet et nytt og bedre verktøy, så jeg får se hvordan det fungerer (og ikke minst hvor lang tid det tar før siden blir tilgjengelig for meg).
 
Topp