Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny nettbutikk, ønsker tilbakemeldinger

wellendorf

Medlem
Mitt førsteinntrykk var veldig bra :) Forsiden ser proff ut, liker designet selvom det ikke er "særegent" (Ikke-så-uvanlig)
Likte det mørke/dystre! Passet godt inn i din nisje.

Nå er kanskje ikke jeg den typiske kondomeri-kunden, men savner kanskje litt lengre produktbeskrivelser?

Produktbildene var forsåvidt greie, kanskje litt små? Dessuten la jeg merke til ihvertfall ett bilde med en typisk Dealextreme/ Aliexpress watermark. Ville ihvertfall byttet den eller de ut :)
 

pmb

Webutvikler
Enig i det meste som wellendorf påpeker. Fargene klaffer bra og det er neppe noe negativt at man får assosiasjoner til Kondomeriets nettbutikk. Siden fungerer ganske greit på mobil, selv om den ikke er optimalisert for det.

Så rent designmessig/teknisk ligger jo alt til rette for at det skal gå bra, lykke til :)
 

Susanne VWM

New Member
Helt enig med wellendorf og pmb over.
Bilder er viktig, og det at folk kan se detaljer ved et produkt er viktig samtidlig som det kan være avgjørende for å bestille. Jeg synes uansett denne siden er fint laget, svart og rosa spiller bra sammen :) Liker også at den er ryddig.

Det at du har lagt kjøpsbetingelser og reklamasjon i toppmenyen synes jeg også er litt spenstig da det er første stedet mitt øye setter seg for å lete rundt. Synes absolutt ikke det gjør noe i dette tilfelle, derimot synes jeg det skaper en seriøsitetsmarkør :)
What i like!

Lykke til :)
 

Thord

Medlem
Begynte nysjerrig å sjekke ut nettbutikken din, er enig med de andre, merket med en gang at jeg fikk lyst til å slutte å kikke rundt når det ikke er grundige produktbeskrivelser. Hva faen er en mushroom vagina? Måtte Google det selv. Anbefaler deg å bruke gode bilder, skrive egen tekst og kanskje hotlinke YouTube-videoer for de produktene som har videoer.

Ellers, fint og oversiktlig design. Selve "legg til handlekurv"-ikone var litt store og dominante på produktlistene i min mening, skjønner poenget er å gjøre knappen attraktiv å trykke på, men det kan og være en negativ ting hvis den skriker for mye og retter fokuset vekk fra produktene. Hvis jeg var deg hadde jeg endret teksten til "legg til" og plassert den til venstre for "vis produkt" (eller skfitet retning).

I selve navbaren hadde jeg flyttet teksten 1-2px opp så den blir vertikalt sentrert og fjernet den 1px #000 som er på bunnen av baren. Men det er småpirk.

Lykke til :)
 
Sist redigert:

LilleAlpakka

New Member
har ikke så nye å si om siden utenom at jeg likte design osv, eneste er kanskje ny epostadresse for generelle henvendelser til en slik type side? Virker hakket mer seriöst.
 
Topp