Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny nettbutikk

freaky.no

New Member
Hei, jeg har nettopp åpnet min første nettbutikk, og ville egentlig spørre litt her om hvilke erfaringer folk har hatt med nystartede nettbutikker, samme hva de selger.
 
Sist redigert:
Ja, men det er forskjell på stavefeil og translate. Når jeg ser det så sier det meg 2 ting: Enten er eieren lat og gidder ikke skrive selv. Evt laget siden kun for å tjene penger raskest mulig uten å vite noe om sine egne produkter.
Eller så er det en stor scam.

Ta denne setningen feks:
• Drives av et potent utskiftbare vibrerende bullet motoren
 
Sist redigert:
Håper du ikke tror at jeg sier at din side er scam, det har jeg ingen grunn til å gjøre.
Men snakker bare generelt om min oppfatning som kunde når jeg kommer til sider som er oversatt.
Så kommentarene mine bare tips til hvordan siden _kan_ oppfattes av andre.
 

freaky.no

New Member
Nei for all del! Er derfor jeg er ute etter tilbakemeldinger, så alt blir veldig godt mottatt:)

Så nå blir det og finjustere all text :D
 

mindcrime

Medlem
Noen småting mht vilkårene dine som er feil...

4. Utstyret som leveres i lukket emballasje som har vært åpnet er ikke refunderbart og kan ikke byttes.
Kunden har i følge forbrukerrådet lov til å pakke opp pakken, det er din oppgave (bevisbyrde) å bevise at den eventuelt er brukt.

5. Varene må være mottatt til oss innen 14 dager fra den dagen du som kunde mottar deres ordre.
Det holder i følge loven at sendingen er postlagt eller du er varslet innen 14 dager, det er ingen krav om at du skal ha mottatt den...

6. Undertøy og plagg er ikke refunderbart og kan ikke byttes.
Det er fullt lovlig å bytte iht. loven om angrerett i følge forbrukerrådet, undertøy kan man krangle om "plagg" trenger man ikek engang krangle om...

7. Videoer og magasiner er ikke refunderbart og kan ikke byttes
Det stemmer at det ER et unntak som sier at det ikke er lov å bytte DVD, CD osv... men det forutsetter at du har forseglet produktene med en forsegling som sier "at dersom denne forseglingen er brutt, bortfaller loven om angrerett"
Dersom denen foresglingen mangler, har kunden rett til å bytte produktet, normalt selv om det er forseglet...

Utover det, så tror jeg at du skal jobbe mer med produkttekstene dine, google er IKKE din venn når det gjelder oversetting....
Vil nesten gå så langt som å si at de bør skrives om fullstendig alle som en.
Den rette formen med sin betydelig størelse stimulerer G-punktet med fremstøt, mens buen leverer stimulerende impulser til de ytre erogene soner.
Stronic eins er den perfekte partneren for sofistikerte kjennere - For dem som mener intensiteten er et spørsmål om makt og ikke tempo!

Really?
Høres litt ut som en dårlig sexnovelle hvor "orgasmen skyller gjennom kroppen som bølgene på en sørlandsstrand i August..."

Når det gjelder eftalater, burde du muligens sjekke litt nærmere og ikke bare stole på grossisten din ;-)
Ikke at det spiller noen stor rolle, alle blir like overasket hver gang de blir "bustet" der.

Det hadde vært en fordel å hatt mer enn et produkt bilde av de dyreste tingene, Stronic er fks et slikt produkt, folk syntes det er enklere å kjøpe et slikt produkt om de først har mulighet til å "se" det fra forskjellige vinkler... det er også derfor ff lager ganske mange produktbilder av hvert produkt.

Jeg ville fått frem at dere tilbyr levering på døren og fraktprisene bedre, fks. som egne punkter under "frakt"

Utover det er butikken ryddig, oversiktlig og fin.... absolutt en av de bedre.
I forhold til fokus området (BDSM?) syntes jeg kanskje de produktene er havnet litt i skyggen i forhold til main stream produktene?
 
Topp