Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny nettside åpner 1 desember (HJELP)

Martin R

Medlem
Hei,

Jeg skal åpne en ny nettside med julekalender.

Nettsiden handler om:

Rabatt koder
Vareprøver
Gratis ting
Julekalender
Konkurranser
Tilbud
Anbefaling
Tips / Råd.

Nettsiden skal åpne 1 desember.

Facebook argument:
https://www.facebook.com/event.php?eid=184761388277552

Facebook gruppe:
https://www.facebook.com/pages/Rabatt-nett/238781932852610

Jeg har tatt kontakt med Ringerikes blad om en avtale venter på svar fra de.

Noen som vet hva jeg burde gjøre?
Hvor burde jeg markedføre?
Burde jeg ha noen avtaler?
Annonsører`?
Partnere?
Sponsorer?

Har dere noe tips?
 

adeneo

Medlem
jammen jammen jammen... Dag da, han kan ikke bare gå i tenkeboksen å utsette julekalenderen en måneds tid, da blir det lissom litt sent med julekalenderen da jo, og nå er det bare noen dager igjen før vaffel'n må åpne, ellers så blir det å vente et helt år til neste gang!

Forøvrig så er vel denne siden ny regner jeg med, og da får man dårlig med trafikk fra søkemotorer, og SEO er vel heller ikke så veldig nyttig med tanke på at denne julekalenderen skal åpne om et par dager, og kun er åpen den neste måneden, men for andre deler av nettsiden er kanskje vanlig SEO noe å tenke på.
Jeg tror at skal du få noe skikkelig trafikk på denne julekalenderen må du hoste opp noen annonsekroner og annonsere på større sider, og hvor store kommer vel helt an på budsjettet, samt kanskje prøve noe orginalt fjasbok greier for å få til en vekkelse i løpet av et par dagers tid.
 

zapotek

Medlem
Du starter i feil ende Vaffelmart. Lanser nettsiden først, SÅ tar du deg av markedsføringen. Problem solved.
 

Speca

Medlem
Noen som vet hva jeg burde gjøre?

Dette er bare ett lite hint, men det absolutt første du må gjøre er å fjerne den konsekvente orddelingsfeilen du har.

Rabatt nett = Rabattnett.

For min del er orddelingsfeil som er så graverende en direkte årsak til å ikke like etthvert konsept. At det i dette svaret er graverende kommafeil er også ett faktum, men det er ikke like irriterende som at det er feil navnet på ett konsept...
 

MortenHake

Medlem
Du starter i feil ende Vaffelmart. Lanser nettsiden først, SÅ tar du deg av markedsføringen. Problem solved.

Erfaringsmessig kan det faktisk være lurt å markedsføre en lansering av en nettside. Som en kampaje liksom. Men da må man i så fall ha en plattform og ev. En måte å fange de interesserte på. - Og nettsiden nå kunne leve opp til hypen
 
Topp