Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny nettside der man kan tjene penger på hobbyen sin

picxx

Well-Known Member
Hvor får man kjøpt røyk for 50.- ? :O
 

picxx

Well-Known Member
Må si meg enig med timepoint her.
Har sett eksempler på at div. aktører her på webforumet har brukt 10-15.000 for å annonsere på store redaksjonelle sider og siden ikke er helt fornøyd med resultatet.
Hva hadde man fått for 10.000 på mikrojobb... 200 jobber/oppdrag. Ganske sikkert et mye bedre resultat ihvertfall.
 

mrborgen

Medlem
Takk for skryt @Hakasu :) Og gratulerer med tittelen "Ukens selger" denne uken, får håpe det bidrar til enda flere salg for deg!

@zapotek Man må normalt betale via PayPal ja. Det er de som tar seg av hele det finansielle. Du får en kvittering fra dem på mail. Holder ikke det?

Dersom man har solgt jobber via Mikrojobb.no, kan man også bruke denne kreditten på å kjøpe nye jobber.

@Picxx Selv om jeg er svært inhabil akkurat her, så tipper jeg du har rett. Tradisjonelle annonser på store nettsteder kan potensielt bli en stor kostnad som man ikke vet om man får noe som helst ut av. Man bør i det minste heller gå for Google- eller Facebookannonser, der man betaler per klikk. Driver faktisk å prøver ut Facebookannonser for første gang nå. Virker litt mer oversiktlig og enklere å administrere enn Google Ads. Har du prøvd noen av de to?
 

mrborgen

Medlem
Vi søker forresten etter en ny utvikler i disse dager, en programmerer som kan tenke seg å bli medeier i firmaet og samarbeide med oss tre andre om å utvikle nettsiden til noe mye større enn det den er i dag. Om noen har noen tips til kandidater, så vil vi være veldig takknemlige! :)

Siden er skrevet i PHP.

Mvh
Per, Mikrojobb.no
 
Topp