Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny nettside. Vil gjerne ha tilbakemeldinger på innhold, SEO++

zapotek

Medlem
Nå skal jeg være dønn ærlig. Siden er ok, men produktet da mann?!?! Ser jo ut som et armbånd laget av strips!
 

picxx

Well-Known Member
Nå var det vel siden det ønskes tilbakemelding på, ikke produktet ;)

- Du mangler meta description
- Du har en rar Titteltekst som linker til # ... den burde vel linket til forsiden?
- Jeg ville plassert kontaktskjema på FAQ siden under spørsmål og svar. På den måten kan kunden enkelt skrive hvis han ikke finner det han vil ha svar på.
Personlig liker jeg også at spørsmålene står for seg og linker deg til svaret under, men det er jo en smakssak.


Synes ellers siden har et stort fravær av call-to-action.
Det ser ut som en kjedelig infoside om flashbands heller enn en salgsside.
 

ThorThor

Medlem
Takk for alle tilbakemeldinger! Har seg sånn at jeg har bestilt inn 2GB, men har mulighet til å bestille opp til 16 GB. Noen som vil anbefale dette?
Så til mine mangler : hva er meta description? og hva er call-to-action?
Jeg er enig i at siden ser mer ut som en infoside! noen tips til oppsett som ser "proffere" ut? Er helt ny i gamet, og har minimalt med kapital.
Takk igjen! Liker at dere er ærlige :)
 

agrimsrud

Medlem
hva er meta description?
En tag som foreslår en beskrivelse av siden for bl.a. treff i søkemotorer. La denne beskrive produktet/siden godt, og bruk gjerne ord som går igjen på siden. Legges i <head>. Eks:
Kode:
<meta name="description" content="En beskrivelse av siden din/produktet ditt." />

og hva er call-to-action?
Call-to-action vil si å styre den besøkende mot en ønsket handling (for din del å kjøpe produktet). Store og tydelige "kjøp nå"-knapper kan hjelpe f.eks.

Lykke til!
 

picxx

Well-Known Member
Er du sikker på at det er lurt å la kundene betale etter at de har fått varen?
Jeg vil virkelig ikke anbefale å gjøre det på den måten.

superdupernice!

De kan bestille 50 bestillinger fra seg selv og fakturere 50 fra seg selv.... multipliser med eget tall ;)

Noen trenger å hvitvaske penger ;)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg ville anbefalt deg å bruke en betalingsløsning fra f.eks. PayPal eller Klarna.
PayPal betyr som regel at kunden betaler før du sender.
Klarna betyr at kunden får tilsendt en faktura sammen med produktet med 14 dagers forfall.

For dette produktet ville jeg ikke anbefalt å ordne dette selv - mye identitetstyveri, f.eks. en ungdom på 15, 16 som bestiller i naboens navn etc.
 

ThorThor

Medlem
Takk for tips! Jeg tenkte slik at kundene lettere bestilt varen hvis de viste at de kunne betale etter å ha mottat produktet. Siden dette er en relativt ny side. Jeg er som regel skeptisk til sider jeg ikke kjenner, der jeg må betale på forhånd. Hvor mye koster det for PayPal eller klarna? har ganske lite budsjett. Andre tips til markedsføring for å skaffe nye kunder?
 

Xenocide

New Member
Hvor mye koster det for PayPal eller klarna? har ganske lite budsjett. Andre tips til markedsføring for å skaffe nye kunder?

Paypal koster ingenting å sette opp, men tar 3,4% av beløpet som blir betalt inn til deg + 2,80 kr. Ingen salg = ingen utgifter. Greit nok når du driver smått :)

Klarna er jeg ikke sikker på, men der må du nok ut med en god del mer.
 

Grooo

Medlem
Takk for tips! Jeg tenkte slik at kundene lettere bestilt varen hvis de viste at de kunne betale etter å ha mottat produktet. Siden dette er en relativt ny side. Jeg er som regel skeptisk til sider jeg ikke kjenner, der jeg må betale på forhånd. Hvor mye koster det for PayPal eller klarna? har ganske lite budsjett. Andre tips til markedsføring for å skaffe nye kunder?

Budsjettet du har kommer garantert til å bli borte før du får inn noe som helst på konto hvis du sender varer med faktura er jeg redd.
PayPal er absolutt det enkleste og rimeligste, der er det bare gebyret pr transaksjon du trenger ta hensyn til. Klarna og VISA/Master feks koster det en del å få i stand avtale + månedlige beløp + gebyr.
 
Topp