Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny nettside

impel

Medlem
Nå har jeg akkurat fått Rabattar.com på lufta, og lurer på om dere har noen innspill.

Det vil komme flere rabattkoder og tilbud etter hvert, men må bare ta den siste finpussen først. Hvis noen av dere her som driver nettbutikker, har noen koder, og ønsker litt gratisreklame, så er det bare å sende inn. :)

Siden er bygget og designet fra bunnen. Har prøvd å tenke symbolikk i farger og typografi, så jeg håper at jeg har truffet nokså godt. Den er også "responsiv" og tilpasser seg mobil og nettbrett. Jeg har riktignok ikke testet på noe stort utvalg av enheter, så gi lyd hvis noe ser galt ut.

Fyr løs!
 
Er relativt ny i dette "gamet" så ikke se på dette som noe mer enn innspill fra en over gjennomsnittet interessert bruker.

For å begynne med det helhetlige designet så er det bra. Du "balanserer" de ulike elementene på siden, og alt presenteres på en gjennomført måte. Selv om helheten er god nok, er det flere ting som kan (bør ;)) utbedres:

- Logoen (til venstre): Svært liten (en kan omtrent ikke se "com") og den er veldig standard.
- Lite bildebruk: Skap mer variasjon ved å sette inn bilder!
- Eksteren reklame: Forstyrrende element med tanke på sidens hensikt.
- Lite mellomrom: Smak og behag, men for oversikten ville jeg økt avstanden (spesielt i høyderetning).
- "Forige" og "Neste" side knappene nesten nederst på siden har ingen funksjon, og de bør derfor fjernes.

Når det er sagt om design, så lurer jeg også litt på dine tanker om sidens funkjsonalitet. I menyen til venstre har du nettsteder, men dette er vel ikke hensiktsmessig med tanke på utvidelser (søk er vel bedre her)?
 

impel

Medlem
- Logoen er nokså standard, som du sier, og kan sikkert gjøres mer ut av. Skal leke litt og se hva jeg kommer opp med.
- Bilder: Godt poeng. Er igrunnen ikke noen fan av å bruke stock photos, men er enig i at det kanskje blir litt lite å feste blikket på slik det er nå.
- Reklamen kan nok fjernes, ja. Syntes bare det ble litt mye tomrom på høyresida uten noe der, men skal eksperimentere litt der også.
- Forrige/neste vil få en funksjon så snart jeg får fylt siden med mer innhold. :)

Søk er noe å tenke på, men føler ikke sidens omfang kommer til å bli stort nok til at det er nødvendig. Tanken var å lage en enkel og oversiktlig side, som fungerer på alt av enheter. Ikke noe mas og tull, bare relevant innhold.

Takk for gode og konstruktive tilbakemeldinger!
 
Topp