Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny-oppstartet nettbutikk: Cobra web shop

Nå har jeg og sjefen i Cobra radio klubb begynt å samarbeide med en ny nettbutikk. Den startet i slutten av august 2012, men vi har samarbeidet om den siden oppstarten. Alle varene er midlertidig bestillingsvarer. Det selger reklameprodukter, som for eksempel t-skjorter og caps, med reklame for klubben på.

Jeg tror jeg er den eneste som har bestilt noe, en pakke med 6 stk. og en caps. Varene må først bestilles fra leverandøren og deretter sendes via posten. Regner derfor med å få pakken i løpet av desember.

Jeg lurer på om det er noen i dette forumet som har erfaring med å verve nye kunder til en ny-oppstartet nettbutikk som de færreste vet om?
 
Det er nesten ikke noe vi får igjen som overskudd av salget. Medlemmer får rabatt som gjør at overskuddet blir 0 kroner, det for å holde prisene lavest mulig. Så skulle vi selge som følge av reklame, begynner det sannsynlig med underskudd på grunn av reklamekjøp.
 

zapotek

Medlem
Og valget av det Øst-timorske gratissubdomenet de.tl (som visstnok eies av et Tysk firma) trekker imageproblemet ytterligere ned...
 
Dette høres jo ut som en kjempebusiness...

Du vil ha flere kunder, så dere gå kan gå enda mer i null... ?

Jeg tror jeg er den eneste som har bestilt en pakke fra denne nettbutikken. Dere kan jo se om det er noe dere vil kjøpe, for eksempel caps, t-skjorte, USB-minnepenn, brusåpnere eller noe annet.

Hjemmesiden til radioklubben min har link på en av sidene i nettbutikken. Den linken gir meg flere besøk hver måned, så jeg tror mange ser litt på hva vi selger, men bestiller ikke noe. Jeg lurer på om den nettbutikken kommer til å bli en deltidsjobb i framtiden, men det viktigste er at vi klarer å selge litt varer av og til.
 

minime

Medlem
Deltidsjobb i fremtiden? Du sa jo det at du akkurat ikke tjente noe penger på den ;)

Jeg er ikke noe ekspert på nettbutikker men jeg så litt på den å er ikke noe jeg vil bestilt.

Her er mitt tips finn en annenlevrandør til nettbutikk løsningen skaff deg et .com/.no domene =)
 
Vi bruker gratis-versjonen, siden vi ikke selger noe for tiden. Kanskje bare jeg har bestilt en pakke med caps og t-skjorter. Hvis vi skal tjene penger på den, så må prisene settes opp. Vi vil ha lavest mulig pris på alle varene som vi selger.

Jeg tror det kommer til å bli lettere for meg å fortelle venner om radioklubben, når jeg går ute med logo-caps. Spørs om mange legger merke til t-skjortene på andre årstider enn sommeren.
 

adeneo

Medlem
Stilig nettside.
Jeg synes det ser bra ut, både siden for klubben og nettbutikken.
Flash og animerte gif bilder går aldri av moten, så det er sikre valg også for fremtiden.

Jeg synes heller ikke det gjør noe at siden er registrert i Øst-timor, de har da PR radioer der også, men cobraradio.no er vel så vidt jeg kan se ledig ?

Mamut har en gjennomprøvd god butikkløsning, og det beste med den er at de ikke har endret noe på den siden midten av nittitallet en gang, slik at den er godt testet og fungerer i alle nettlesere, sikkert også Netscape 4, som de sikkert har en del av i Øst-timor.

Jeg trodde faktisk at det ikke var noen som drev med PR radio lengre, da det var noe vi hadde før mobiltelefoner ble vanlig, og jeg vet jeg har en President Lincoln og en 600 watts brenner liggende i garasjen ett eller annet sted, så kanskje jeg kan sette opp en antenne på taket og melde meg inn jeg også ?
 

Tony J

Alle skal få
"Jeg tror det kommer til å bli lettere for meg å fortelle venner om radioklubben, når jeg går ute med logo-caps. Spørs om mange legger merke til t-skjortene på andre årstider enn sommeren."

Det er veldig spørs ja. Er virkelig ikke sikker på denne. Kan det være en mulighet at du tar tskjorta over jakka di på vinteren? Adeneo , hvis du har det så vil jeg ha den ;)
 
Topp