Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny-oppstartet nettbutikk: Cobra web shop

Jeg skal ha t-skjorten under jakken på vinteren. Jeg blir fort varm når jeg går ute, så på sommeren kan jeg gå ute også når det blir 10 grader ute. Det hender at jeg treffer betjente innimellom, unntatt høst og vinter. Hadde vært greit med en caps. Mister bare alle solbrillene jeg har.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Altså, et par ting her Sindre. Jeg tror du tenker litt feil.

1: De som kjøper ting og tang med klubbens logo vil bortimot 100% sikkert være klubbens medlemmer, andre er faktisk ikke interessert. Det er sånn det er med denne typen varer, med mindre dere heter Manchester United eller noe liknende.

2: Prøv å verve nye medlemmer i klubben, og få flere til å bli interesserte i hobbyen, ikke å primært skaffe kunder, for produktene deres er rett og slett ikke interessante for andre enn de som allerede er medlemmer.

3: Ang selve nettbutikken og priser: For det første bør dere legge opp prisene slik at dere tjener NOE til klubben også. Om t-skjorta koster en tier mer spiller lite rolle for den som bestiller den, men det kan bli noen kroner til klubben etterhvert. For det andre - hvordan fungerer egentlig nettbutikken deres nå? Har dere varene på lager og sender ut manuelt, eller hva? Lurer på om f.ex. T-Shirt Printing - Personalised T-Shirts & Personalised Hoodies | Spreadshirt kunne være en bedre løsning for dere.

Jeg har brukt det til liknende ting av dette før (og jeg mener å huske at flere her inne har gjort det samme), og det funker flott. Da slipper dere helt å knote med varelager, utsendelser osv. Dere velger bare et utvalg produkter (de har virkelig omtrent alt mulig av plagg og typiske promoprodukter som f.ex. iphone-cases, musematter, kopper... you name it), laster opp logo/grafikk dere vil ha på disse, plasserer logo/grafikk som dere vil på produktene, setter pris (de har en pris de tar, så kan dere legge på oppå dette avhengig av hvor mye dere vil ha i fortjeneste), og alt annet går automatisk. Spesielt for de aller minste (altså veldig få solgte produkter) funker dette flott.

4: COBRA? Seriøst? Ikke for å være dust, men jeg får skikkelig tacky-80-talls-action-film-følelse av den "logoen" og navnet deres, og det gjør det ENDA mindre sannsynlig at noen utenfor klubben vil kjøpe noe klubbmateriell.
 
Sist redigert:
På vinteren vil det bli mye mer effektivt å bruke ryggsekk som står "Cobra radio klubb" på, mens jeg sykler til jobb i 30 minutter. Jeg tenker på denne Ryggsekk Tornado - Axon Profil

Ulempen med det er at vi må bestille minst 30 stk og det vil bli veldig dyrt. Det haster ikke for meg å skaffe ny ryggsekk, fordi jeg kjøpte en ny før sommeren. Så jeg kan uten problemer vente neste år også.

Utenom en ryggsekk med reklame på, så kan jeg ikke reklamere for klubben på vinteren.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Tror fremdeles ikke du bør forvente noe særlig reklameeffekt av det

- og hvis du i stedet bruker f.ex. denne Backpack | Spreadshirt fra Spreadshirt kan dere helt slippe å måtte kjøpe noe minimumsantall, alt trykkes opp spesielt til hver kunde og sendes rett fra spreadshirt uten at dere trenger å gjøre noe mer i det hele tatt.

Dessuten ville jeg virkelig ha gått over vareutvalget på den butikken deres, for der var det veldig mye rart, jeg håper ikke alt det der er ting dere har kjøpt inn og har på lager?
 

Atian

Medlem
Hei Sindre.
Noen viktig spørsmål: Hvor mange medlemmer er det i Cobra Radio Klubb og hvor mange potensielle medlemmer er det? Er det mange ikke-medlemmer som omgåes medlemmer og som ønsker å bli medlemmer?
 
Topp