Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny pyramide, MyShoppingGenie

kongen

kongemedlem
Ser på introen deres at dere skal hijacke aff.link med software (cookie hijacking) fra amazon, ebay og andre steder som tilbyr aff.inntekter, noe som folk sitter i fengsel for akkurat nå for å ha gjort det samme!


De er også dømt til å tilbakebetalle alle aff.inntekter som er tilsvindlet, og ettersom de har brukt av denne inntekten sliter de nå voldsomt økonomisk.

Tror ikke du vet hva du begir deg innpå...
 

mahe

New Member
Ser på introen deres at dere skal hijacke aff.link med software (cookie hijacking) fra amazon, ebay og andre steder som tilbyr aff.inntekter, noe som folk sitter i fengsel for akkurat nå for å ha gjort det samme!


De er også dømt til å tilbakebetalle alle aff.inntekter som er tilsvindlet, og ettersom de har brukt av denne inntekten sliter de nå voldsomt økonomisk.

Tror ikke du vet hva du begir deg innpå...

ikke helt korrekt, man registrerer seg i amazons, clickbank, osv sine affiliate program, og får egen affiliate link. på lik linje som med andre som velger å bli partner med amazon.
 

kongen

kongemedlem
Å benytte en toolbar/software til å hijacke cookie er det mange som har prøvd tidligere, og alle har blitt utestengt fra aff.nettverkene. Syns du ikke det er litt rart at det ikke finnes en toolbar som hijacker cookies i 2010? Kanskje fordi det ER i strid med retningslinjene til alle aff.nettverk? Ja, det er det. Det er i strid med retningslinjene.

Og ja, folk sitter i buret for dette nå, fordi det er tyveri av andre affiliates sine inntetker. Og fordi det er tyveri fra nettbutikkene selv, da du tilsvindler deg aff.inntekter hvor ingen aff.inntekter skulle blitt utbetalt.

Men lykke til og god jul. Nå forsvinner jeg fra internett og er ikke tilbake før neste år.
 

mahe

New Member
Å benytte en toolbar/software til å hijacke cookie er det mange som har prøvd tidligere, og alle har blitt utestengt fra aff.nettverkene. Syns du ikke det er litt rart at det ikke finnes en toolbar som hijacker cookies i 2010? Kanskje fordi det ER i strid med retningslinjene til alle aff.nettverk? Ja, det er det. Det er i strid med retningslinjene.

Og ja, folk sitter i buret for dette nå, fordi det er tyveri av andre affiliates sine inntetker. Og fordi det er tyveri fra nettbutikkene selv, da du tilsvindler deg aff.inntekter hvor ingen aff.inntekter skulle blitt utbetalt.

Men lykke til og god jul. Nå forsvinner jeg fra internett og er ikke tilbake før neste år.

Feil..igjen..når man registrerer seg i partnerprogram går man gjennom en review, dette vet nok du også. når man oppgir webadresse, skrives det inn Release the Power of MyShoppingGenie!.

De brukte 2 år på å få dette igjennom med amazon, så amazon vet mer enn godt hva MSG er. Du kan sende dem en mail, så får du nok svar på dette.

ps: jeg er ikke her for å promotere noe som helst, kun dele det jeg vet om MSG. For mange kommer med feilaktige påstander.(pga mangel på info) Slik var det også når ACN startet opp norge, og slik var det når Shine startet opp. Folk ble hysteriske. Nå spesielt etter T5PC, som var et rent luftslott, på lik linje med inetboblen.
ACN er her fremdeles, det er Shine også.

Jo god jul, kos deg masse.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ja som du sier blir det spennende å høre hva lotteritilsynet sier, men de nye endringene skal være langt innenfor den norske lov.

Vel...

Uansett, hijacking av cookies/ sessions er noe alle annonsenettverk slår ned på. Det vet de som driver i affiliatebransjen. Det hjelper ikke å være affiliate for Amazon hvis man stjeler cookies, oppdages det sparkes man rett ut. Slike er det og slik må det være. Og Amazon kommer garantert ikke til å tillate det i fremtiden, da vil Amazon miste all troverdighet.

Jeg må igjen bare oppfordre deg til å bruke fullt navn her, du er ikke troverdig når du forsvarer et slikt system som anonym.
 
Sist redigert:

mahe

New Member
Vel...

Uansett, hijacking av cookies/ sessions er noe alle annonsenettverk slår ned på. Det vet de som driver i affiliatebransjen. Det hjelper ikke å være affiliate for Amazon hvis man stjeler cookies, oppdages det sparkes man rett ut. Slike er det og slik må det være. Og Amazon kommer garantert ikke til å tillate det i fremtiden, da vil Amazon miste all troverdighet.

Jeg må igjen bare oppfordre deg til å bruke fullt navn her, du er ikke troverdig når du forsvarer et slikt system som anonym.

jeg forsvarer ingenting, sier bare min mening ut fra det jeg ser, er selv ikke involvert med MSG, men min kone er. Så har derfor litt mer innsikt enn hvermansen. Slik jeg ser det så kommer dette til å kjøres ut i norge, og ser ikke problemet med det heller. Slik som den gamle provisjonsplanen så ut...mja mulig litt i gråsonen, men den nye er nok helt i tråd med lover og regler, når det gjelder cookies og hijack har jeg ikke nok kunnskap til å gå i dybden. så lar da heller være å gå dypere inn på det. (i motsetning til andre som liker å flambere uten nok grunnlag). nå er det akevitt og julemmiddag god jul
 

picxx

Well-Known Member
ikke helt korrekt, man registrerer seg i amazons, clickbank, osv sine affiliate program, og får egen affiliate link. på lik linje som med andre som velger å bli partner med amazon.

Jupp, som "betalende partner" gjoer du dette.
Deretter deler du gjerne programvaren (toolbaren) til alle som finner den intressant og sikkert noen som ikke finner den intressant.
Skal jeg gjette villt blir da affiliateinntektene delt mellom den "betalende partner" og de (den) som er hoeyere oppe i systemet.

Saahvidt jeg ser det er det ikke direkte juridisk ulovlig aa drive slik, men enhver affiliate kommer jo til aa forsoeke aa finne en blocker mot denne toolbaren, paa samme vis som man blokket zango i sin tid.
Og hvis ingen kommer opp med en loesning kan du ta deg faen paa at jeg kommer til aa gjoere mitt ytterste for aa scripte sammen noe.

Your browser belongs to myshoppinggenie!
 

mahe

New Member
Jupp, som "betalende partner" gjoer du dette.
Deretter deler du gjerne programvaren (toolbaren) til alle som finner den intressant og sikkert noen som ikke finner den intressant.
Skal jeg gjette villt blir da affiliateinntektene delt mellom den "betalende partner" og de (den) som er hoeyere oppe i systemet.

Saahvidt jeg ser det er det ikke direkte juridisk ulovlig aa drive slik, men enhver affiliate kommer jo til aa forsoeke aa finne en blocker mot denne toolbaren, paa samme vis som man blokket zango i sin tid.
Og hvis ingen kommer opp med en loesning kan du ta deg faen paa at jeg kommer til aa gjoere mitt ytterste for aa scripte sammen noe.

Your browser belongs to myshoppinggenie!

Man kan potensielt tjene mer enn dem over seg, men som jeg sa tidligere, trenger man ikke lenger å gå inn i nettverket, altså man trenger ikke få noen "under seg" i det hele tatt, og fremdels tjene penger på salg av produkter via genien. Denne formen har ingen "innmeldings avgift" hvis man kan bruke det ordet, så det blir ikke akkurat så mye penger som forflytter seg "opp" i systemet.
Angående blokkering av toolbaren. Denne kan deaktiveres hvis du ønsker det. Den skal være et hjelpeverktøy, ikke et irriteringsmoment.
 

picxx

Well-Known Member
Man kan potensielt tjene mer enn dem over seg, men som jeg sa tidligere, trenger man ikke lenger å gå inn i nettverket, altså man trenger ikke få noen "under seg" i det hele tatt, og fremdels tjene penger på salg av produkter via genien. Denne formen har ingen "innmeldings avgift" hvis man kan bruke det ordet, så det blir ikke akkurat så mye penger som forflytter seg "opp" i systemet.
Angående blokkering av toolbaren. Denne kan deaktiveres hvis du ønsker det. Den skal være et hjelpeverktøy, ikke et irriteringsmoment.

Tror ikke du helt følger med i timen her. Enten er du utrolig naiv og dum, eller du bare skriver slik at man skal tro at du faktsk er det.

1. "Man kan potensielt tjene mer enn dem over seg"
Hvilken idiot av en affiliate tror du er villig til å gi bort % av sin affiliatekommisjon samtidig som han er med og støtter noe som er bannlyst i industrien, cookie cutter metoder?
2. Tror ikke du helt skjønte dette med å blokkere. Blokkere via et script på siden, ditt mehe, ikke via et valg i sin browser.
 

pleb

Medlem
Du virker litt som Nord-Korea-Bjørnar som argumenterer for noe du egentlig ikke ønsker å argumentere for - i håp om å renvaske noe du egentlig ikke tror på selv.

Selv jeg som er ganske "fersk i gamet" innser jo at dette er et simpelt pyramidespill som fungerer som en dumhets-magnet. At WGI-fyren er sterkt involvert overrasket meg i hvert fall ikke.
 
Det at tidligere svindlere (Bruce Bice for eksempel) involvert i systemet, gjør ikke selve systemet et svindel.

Hva med tidligere seriøse aktører i forretningslivet? For eksempel i ledelsen er det William Shaw som er tidligere VP av CNN, og som har jobbet med Ted Turner i over 20 år.

Jeg trodde det ikke først, men etter en liten research, fant jeg ut at det var sant.

Og mange ser ikke forskjellen mellom Pyramide og MLM dessverre.
 

picxx

Well-Known Member
Vel...

Uansett, hijacking av cookies/ sessions er noe alle annonsenettverk slår ned på. Det vet de som driver i affiliatebransjen.

Dette stemmer ikke helt (lenger).
TD godtar bl.a. dette ifh. til toolbaren hos kickback.
 
Topp