Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny spillside

tom3008

Medlem
Siden hadde kjempefint design, har du laget themet? :)
Er ikke navnet/urlen på siden litt vanskelig? Jeg går heller på 123spill.no enn gmonlinegames.com, skjønner? ;)


Ellers liker jeg siden, men kanskje litt rart med Norske partnere på en Engelsk side..
 

Demilio

Medlem
Partnere er mest pga fyll. Det er andre sider jeg driver, men vil nok fort bli gjemt i footer etter hvert. Må ha noe fyll der til å starte med.

Angående theme så er det jeg som har laget det fra grunnen av. Litt usikker på transparent bakgrunn på rammene, men er godt fgornøyd i fht tema.

jeg forstår at du bruker 123spill, absolutt! Det er jo norsk, og det er jo sikkert du også :). Men dette er for internationalt publikum så de er ikke en konkurrent.... det er forøvrig en mill andre sider, men tenker jeg klarer meg med et moderat antall besøkende. vil dra inn kostn å lage siden raskt etter hvert i fht bruk, så det går greit.

Navnet er pga at jeg trenger et navn med ordene online games i, og tro meg i at det er vanskelig å finne domener nå til dags rundt dette temaet hehe. Så da ble det dette :)
 

picxx

Well-Known Member
Hvorfor skal jeg bruke din side istedet for f.eks. kongregate, armorgames, newgrounds eller ageofgames?
 

Demilio

Medlem
picxx... aner ikke... smak og behag? Det er et godt spørmål selvfølgelig, men man kan ikke konkurrere mot de store. Jeg satser på å få et moderat antall besøkende og ikke bli større enn disse.

Om noen har en knallbra ide som kan skape litt originalitet så mottas det selvfølgelig :)
 

Demilio

Medlem
helt klart. Jeg skal legge det til asap! ang reklameplass så er det bare å sende en PM så fikser jeg info ASAP :)
 

picxx

Well-Known Member
Tror du har glemt å skrive inn din facebook page url i cms'et , for når jeg trøkka der kom jeg bare til framsiden av nettsida.
 

Demilio

Medlem
jepp. Mangler en fanside. Tror jeg skal ta den bort inntil videre. Må skaffe meg litt flere spillere først :)
 
Topp