Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nybegynner spørsmål

maxmekker

New Member
Hei! Er HELT fersk på webutvikling men har "relativt" gode kunnskaper om Photoshop. Har laget dette "designet" for en webside og det jeg lurer er hvordan kan skal få dette ut på nett?

Hvordan burde jeg løste dette? Slik har jeg sett for meg hvordan "nettsiden" skal se ut:

Kommer til "slide 1" og at innholdet (ikke teksten) men bildet skal ha et slags "flash slideshow" som går automatisk når man er på siden til "slide 2". Slik fortsetter den bare ..
 

Vedlegg

  • Webside SLIDE 1.jpg
    Webside SLIDE 1.jpg
    79,1 KB · Sett: 58
  • Webside SLIDE 2.jpg
    Webside SLIDE 2.jpg
    79,5 KB · Sett: 40

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
En liten tilbakemelding angående designen: Den liggende ipadden i slide 2 ser litt merkelig ut (i og med at den ligger der). Ellers hadde jeg satt duppedingsene på jorden - grønne enger høres fint ut i den forbindelse tenker jeg - for å sette litt mer fokus på 'skyen'.
Du har nok ikke anledning å bruke Apple's logo tipper jeg.

Men så til spørsmålet..
Oversender du en slik PSD til meg ville det tatt meg ca. 1 time å få den omgjort til html. For å få det inn som Wordpress theme ville det gått en time til.
Sikkert noen som klarer det kjappere enn det, og sikkert noen som tar litt lenger tid.

Spørsmålet er hvor(dan) du ønsker å ha det.
 

maxmekker

New Member
Ok, takk for tilbakemelding! Setter pris på det! Men kan du gi meg noen ressurser til hvor jeg kan lære og gjøre det slik som du kan gjøre det på en time?
 

adeneo

Medlem
Her er det jeg kom opp med etter rundt 20 minutters filkling : JS Bin - Collaborative JavaScript Debugging

Bildene dine er ikke like store, så noe justering er det sikkert behov for, og det er ikke akkurat slik jeg ville gjort det normalt sett, bare en liten test for å vise hvordan ting fungerer.
 
Sist redigert:
Topp