Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nye muligheter

Aina

Medlem
Hei, Jeg jobber som webredaktør i dag og utvikler noe design, og ønsker å lære mer om web:) Vurderer å ta noe videreutdanning på sikt innenfor design/programmering. Kanskje jeg kan lære litt her i mellom tiden. :rolleyes:
 

Aina

Medlem
Hvor vet jeg ikke, men enten noe nettbasert eller østlandet. Kunne tenkt meg å lære litt mer programmerings språk. PHP, .net, kan noe CSS/XHTML men fint å gå litt mer i dybden. Javaskript kan jeg bittelitt av, men selvlært på det meste av dette, så det er jo begrenset hva jeg får til. Usikker på hva som er lurt i forhold til hva som trengs av arbeidskraft o.l. Tar gjerne i mot tips:)
 

zapotek

Medlem
Velkommen!

Hvor vet jeg ikke, men enten noe nettbasert eller østlandet. Kunne tenkt meg å lære litt mer programmerings språk. PHP, .net, kan noe CSS/XHTML men fint å gå litt mer i dybden. Javaskript kan jeg bittelitt av, men selvlært på det meste av dette, så det er jo begrenset hva jeg får til. Usikker på hva som er lurt i forhold til hva som trengs av arbeidskraft o.l. Tar gjerne i mot tips:)

Du skriver at du jobber som webredaktør, så du er allerede på god vei. Ingenting er mer nyttig enn å være flink til å skrive for web :)
 
Topp