Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nyhetsbrev om iSales - korrekt?

testdriver

Ha det bra..
Den 8. juni mottok jeg et nyhetsbrev fra TD med info om hvilke programmer som har iSales-tariffer.

Det var nevnt en rekke programmer hvor dette ikke er opplyst om i det hele tatt under programinfoen. Normalt står det opplyst under provisjonen, f.eks Sales - 10%, iSales - 3%.

Stemmer den listen?

Viktig med god og klar informasjon om akkurat dette!
 

picxx

Well-Known Member
Mye, baade hos TD og andre programmer man ikke "opplyser om"..... har sett en fael tendens til dette i det siste (f.eks. har man pogrammer som lover 60 kroner og paa linksiden er det opplyst at de samme utbetaler 50.-(guava).

jeg fjerner meg mer og mer unna nettverkene, og starter heller mine egne affiliate program (koster $49 med oiopublisher<---aff). Saa faar enhver gjoere det dem vil.
 

testdriver

Ha det bra..
Ja, også litt lei dårlig og tvetydig informasjon. Informasjonen på "Programoversikt" stemmer ofte ikke overens med informasjonen under "Informasjon".

Vil ikke poste hele lista i nyhetsbrevet, men MPX står for eksempel der. Har noen registrert iSales-salg hos MPX noen gang?
 

Joakim@TD

Medlem
Hei folkens,

Listen gikk ut litt i hastverk, og det er beklagelig. Det var en missforståelse hos en av konsulentene, men disse har altså ikke iSales:

Vistaprint
Hotels.com
Haugen Bok
Web10
Erotikknett
One.com
Realfinans
KLM
Bedfinder
MPX
 

Frode

Medlem
Bra du retter opp Joakim! En annen ting, sendte denne 18/5 og venter fortsatt på svar... kanskje du kan se på det?

td Tickets #217981
 

Joakim@TD

Medlem
Bra du retter opp Joakim! En annen ting, sendte denne 18/5 og venter fortsatt på svar... kanskje du kan se på det?

td Tickets #217981

Har sagt ifra til ansvarlig konsulent. Dette gjelder et spesifikt program, da er det greit at ansvarlig konsulent tar saken - men jeg regner med hun tar tak i det iløpet av dagen.

Tickets som angår spesifikke programmer kan ta litt lenger tid, men skulle det haste kan det være en idè å sende meg en PM her på forumet. Så får vi fortgang i prosessen.
 
Topp